coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

زمان پرداخت وام 30 میلیونی بازنشستگان تأمین اجتماعی [+ مهلت ثبت‌نام]

زمان پرداخت وام 30 میلیونی بازنشستگان تأمین اجتماعی اعلام شد. این دوره اولین دوره ثبت نام وام 30 میلیون تومانی بازنشستگان تأمیان اجتماعی است. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی ضمن اشاره به اولین دوره ثبت نام وام 30 میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی در سال 1403، زمان پرداخت وام 30 میلیونی بازنشستگان تأمین اجتماعی را نیز اعلام کرد. مهلت ثبت‌نام وام بازنشستان تأمین اجتماعی تا روز دوشنبه، 4 تیرماه است و متقاضیان برای دریافت این وام می‌بایست به کانون‌های بازنشستگی مراجعه کنند.

گفتنی‌ست که در این دوره به 40 هر نفر از متقاضیان وام پرداخت می‌شود. ضمناً درخصوص شرایط پرداخت وام تأمین اجتماعی نیز توضیحاتی داده شده است که در ادامه نوشته به این موارد هم خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: پرداخت مابه التفاوت حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی آغاز شد [+ جدول پرداخت]

زمان پرداخت وام 30 میلیونی بازنشستگان تأمین اجتماعی اعلام شد

محسن تقیانی، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی عنوان کرد که مهلت ثبت‌نام وام بازنشستگان تأمین اجتماعی تا روز دوشنبه، 4 تیرماه 1403 خواهد بود. ضمناً ثبت‌نام از طریق کانون‌های بازنشستگی انجام می‌گیرد.

وی افزود: «در این دوره قراراست به 40 هزار نفر از متقاضیان وام پرداخت شود. بدین منظور برای هر کانون بازنشستگی استانی سهمیه‌ای درنظر گرفته شده که پس از به حدنصاب رسیدن تعداد بازنشستگان ثبت‌نام‌کننده، سایت به صورت خودکار بسته خواهد شد.»

زمان پرداخت وام 30 میلیونی بازنشستگان تأمین اجتماعی اعلام شد

شرایط پرداخت وام بازنشستگان تامین اجتماعی

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی درخصوص شرایط پرداخت وام به بازنشستگان تامین اجتماعی نیز گفت:

«دارا بودن سن حداکثر ۷۸ سال، عدم مسدودی حساب، مالکیت تلفن همراه به نام شخص متقاضی، عدم سابقه چک برگشتی، عدم بدهی معوق به سیستم بانکی کشور (بابت شخص متقاضی یا ضمانت وام دیگران)، عدم استفاده از تسهیلات مشابه طی دو سال گذشته و داشتن موجودی مکفی در حساب بانکی شخص به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان از جمله شروط دریافت این تسهیلات است.»

زمان پرداخت وام بازنشستگان تامین اجتماعی

محسن تقیانی در این خصوص گفت: «پس از پایان مهلت ثبت‌نام، بانکهای عامل فرایند بررسی شرایط بازنشستگان را آغاز می‌کنند. پس از پایان بررسی، مبلغ وام بازنشستگان طی 1 هفته به حساب افراد واریز می‌شود.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص تسهیلات بازنشستگان تامین اجتماعی و شرایط درنظر گرفته شده آن چیست؟ لطفاً دیدگاه خود را در با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر