coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

توسعه‌دهندگان می‌توانند Apple Translate را به برنامه‌های iOS خود اضافه کنند

در نمایشگاه WWDC 2024، اپل رابط برنامه‌نویسی جدیدی به نام Apple Translate API را با iOS 17.4 معرفی کرد که امکان ادغام ابزار ترجمه اپل به برنامه‌های شخص ثالث را فراهم می‌کند. این API به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به پلتفرم‌های شخص ثالث، ویژگی‌های ترجمه را در برنامه‌های خود اضافه کنند.با استفاده از این رابط برنامه‌نویسی، برنامه‌ها می‌توانند از مدل‌های یادگیری ماشین در دستگاه استفاده کنند که توسط Apple Translate استفاده می‌شود، به‌طوری‌که ترجمه‌ها به صورت آفلاین نیز کار می‌کنند و مدل‌های دانلود شده بین برنامه‌ی اصلی و برنامه‌های شخص ثالثی که از این API استفاده می‌کنند، به اشتراک گذاشته می‌شوند.


بیشتر بخوانید:


 Apple Translate به برنامه‌های IOS می‌آیند

این API برای دستگاه‌هایی که از iOS 17.4 به بالا استفاده می‌کنند در دسترس است و با SDK iOS 18 ویژگی‌های اضافی نیز ارائه می‌دهد که به کاربران اجازه می‌دهند متون طولانی و عبارات را به راحتی ترجمه کنند.

Apple Translate API برای برنامه های iOS
Apple Translate API برای برنامه های iOS

این ویژگی‌ها باعث افزایش کارایی برنامه‌های توسعه داده شده برای iOS می‌شود و به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا ترجمه را به صورت گسترده‌تر و بهینه‌تر در برنامه‌های خود پیاده‌سازی کنند

در حال حاضر پیش‌نمایش نسخه بتا iOS 18 در دسترس توسعه‌دهندگان قرار دارد و بتای عمومی آن در ماه بعد منتشر می‌شود؛ این در حالی است که راه‌اندازی رسمی آن برای پاییز امسال برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:

منبع: 9to5mac

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر