coinex
otetmarket
propification.com

موتو S50 Neo اولین گوشی جهان با 4 سال گارانتی خواهد بود

اولین گوشی هوشمند جهان با 4 سال گارانتی رایگان با نام موتو S50 Neo به زودی در چین معرفی خواهد شد. نام این دستگاه در بازارهای جهانی موتو G85 5G خواهد بود.

لنوو قصد دارد که در کنفرانس معرفی محصولات جدید خود که در تاریخ 25 ژوئن در چین برگزار می‌شود، از چندین گوشی جدید موتورولا رونمایی کند. طبق اظهارات پیشین این برند می‌دانیم که این گوشی‌ها عبارتند از: موتورولا ریزر 50، موتورولا ریزر 50 اولترا و موتو اس 50 نئو. حال، این شرکت با انتشار پستی در اکانت رسمی خود تایید کرده که موتورولا S50 Neo با ضمانت 4 ساله وارد بازار خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گارانتی چهار ساله گوشی موتو S50 Neo

تاکنون در صنعت گوشی‌های هوشمند هیچ محصولی با ضمانت 4 ساله وارد نشده است، بنابراین موتو اس 50 نئو اولین گوشی هوشمند جهان با 4 سال گارانتی خواهد بود. با توجه به نوشته‌های روی پوستر تبلیغاتی این گوشی، این گارانتی شامل یک سال گارانتی استاندارد و سه سال تمدید ضمانت رایگان می‌شود.

بیشترین ضمانت‌هایی که تاکنون وجود داشته مربوط به برخی از مدل‌های شیائومی، وان پلاس و لنوو با گارانتی‌های ۲ ساله و همچنین سری‌ ۲۰ و ۲۱ میزو با ضمانت‌ ۳ ساله می‌شود. بنابراین، موتورولا S50 نئو با ضمانت 4 ساله خود معیار و استاندارد جدیدی را در صنعت موبایل ایجاد خواهد کرد.

هنوز جزئیات خاصی درباره نحوه استفاده از گارانتی تمدید شده برای Moto S50 Neo توسط شرکت موتورولا اعلام نشده است. بدون شک این گارانتی طولانی مدت، باعث کاهش نگرانی‌ مصرف‌کنندگان در زمینه رسیدگی به مشکلات احتمالی در دوره 4 ساله می‌شود و در نتیجه تجربه کاربری آسوده‌ خاطری را برای کاربران فراهم می‌کند. بر اساس گزارش‌ها، نام موتو S50 نئو در بازارهای جهانی به Moto G85 5G تغییر خواهد کرد. اما بعید است که موتو G85 فایوجی نیز با 4 سال گارانتی وارد بازار شود.

مشخصات موتو S50 Neo

طبق اطلاعات موجود در گزارش‌های پیشین، Moto S50 Neo دارای یک صفحه نمایش 6.6 اینچی OLED با لبه‌های خمیده، وضوح فول‌اچ‌دی پلاس (+FHD)، نرخ نوسازی 120 هرتز و همچنین اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد بود. به احتمال زیاد در این گوشی از چیپست میان رده جدید اسنپدراگون و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در بدنه باریک 7.59 میلی‌متری استفاده خواهد شد. این دستگاه با ویژگی‌های برجسته‌ای مانند شارژ سریع 33 واتی، دوربین دوگانه پشتی 50 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید 14 به بازار عرضه خواهد شد. رنگ‌بندی این دستگاه در سه رنگ مشکی، سبز و آبی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی جدید موتورولا یعنی موتو S50 Neo چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    گویا موتورولا قصد داره پس از سالها ناکامی و شکست در برابر سامسونگ و سایر برندها مجددا نبض بازار را با دو ویژگی به دست بگیره.اول کیفیت بالای محصولات و دوم قیمت مناسب و منطقی محصولات.

    پاسخ