coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

رنگ قرمز ردمی نوت 13 پرو فایوجی (Redmi Note 13 Pro 5G) به بازار هند می‌آید

رنگ قرمز ردمی نوت 13 پرو فایوجی پس از بازار چین حالا به بازار هند رسیده است. این گوشی از همین امروز از طریق آمازون در دسترس کاربران هندی قرار می‌گیرد.

برند ردمی اخیرا یک رنگ جدید (سبز زیتونی) را به رنگ‌بندی گوشی هوشمند ردمی Note 13 Pro 5G اضافه کرده است. اکنون، این برند رنگ قرمز را هم به گزینه‌های موجود برای مشتریان هندی افزوده است. طبق آنچه که در سایت آمازون هندی ذکر شده، این دستگاه همین امروز و در تاریخ 23 ژوئن وارد بازار خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رنگ قرمز ردمی نوت 13 پرو فایوجی

اگر به یاد داشته باشید، ردمی قبلا از این رنگ قرمز در چین به عنوان نسخه ویژه ردمی Note 13 پرو برای سال جدید رونمایی کرده است. حال، رنگبندی ردمی نوت 13 پرو در بازار هند نیز شامل چهار رنگ سفید، مشکی، ارغوانی و قرمز خواهد بود.

مشخصات ردمی نوت 13 پرو فایوجی

ردمی Note 13 Pro دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن 1.5K، نرخ نوسازی نرم و روان 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1800 نیت است. این نمایشگر با اسکنر اثر انگشت ادغام شده و عملکرد خوبی را در خوانش اثر انگشت کاربران از خود نشان داده است. در بخش سخت افزار این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 7s نسل 2 کوالکام بهره گرفته شده که با حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی جفت می‌شود.

رنگ قرمز ردمی نوت 13 پرو فایوجی

در پنل پشت، یک جزیره دوربین مربعی شکل وجود دارد که یک سنسور اصلی قدرتمند 200 مگاپیکسلی، یک لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی را در خود جای می‌دهد. در جلوی دستگاه نیز یک دوربین 16 مگاپیکسلی جهت ثبت تصاویر سلفی قرار گرفته است.

Redmi Note 13 Pro 5G سیستم عامل اندروید 14 را در قالب رابط کاربری HyperOS اجرا می‌کند و انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری بزرگ 5100 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی می‌گیرد.

گفته می‌شود که ردمی در حال آماده شدن برای عرضه گوشی‌های هوشمند Redmi 13 5G در تاریخ 9 جولای است. ظاهرا این گوشی از همان پردازنده نسل قبلی یعنی اسنپدراگون 4 نسل 2 کوالکام استفاده خواهد کرد. از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی که تاکنون فاش شده می‌توان به پوشش محافظ کورنینگ گوریلا گلس 3 (Corning Gorilla Glass 3) و باتری 5030 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 33 واتی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره رنگ قرمز ردمی نوت 13 پرو فایوجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر