coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

اپل: نسخه دوم بتا iOS 18 با دو ویژگی جدید منتشر می‌شود

اپل تایید کرد که نسخه دوم بتا iOS 18 دوشنبه منتشر خواهد شد. این نسخه دقیقاً دو هفته پس از معرفی iOS 18 در کنفرانس توسعه‌دهندگان جهانی اپل (WWDC 2024) عرضه می‌شود. به طور ویژه، اپل اعلام کرده است که دو ویژگی جدید در این نسخه بتا وجود خواهد داشت: آینه‌سازی آیفون و اشتراک‌گذاری صفحه با SharePlay.همانطور که پیش‌تر گفته شد، تعدادی از ویژگی‌های معرفی شده برای iOS 18 در نسخه بتای فعلی در دسترس نیستند. برخی از این ویژگی‌ها تا اواخر امسال، پس از انتشار عمومی iOS 18، آماده نخواهند شد. اما برخی دیگر در طول فرآیند تست بتا اضافه می‌شوند.


بیشتر بخوانید:


نسخه دوم بتا iOS 18

امروز اپل اعلام کرد که قابلیت‌های Apple Intelligence و برخی دیگر از ویژگی‌های iOS 18 امسال به دلیل قانون DMA در اتحادیه اروپا در دسترس نخواهند بود. به عنوان بخشی از این خبر، سخنگوی اپل فرد ساینس تایید کرد که نسخه بتا 2 iOS 18 هفته آینده می‌آید و دو ویژگی آینه‌سازی آیفون و اشتراک‌گذاری صفحه با SharePlay را اضافه خواهد کرد.

آینه‌سازی آیفون به کاربران مک اجازه می‌دهد تا نمایشگر آیفون خود را روی مک خود منعکس کنند. این شامل تعامل با آیفون، دریافت اعلان‌های آیفون روی مک و امکان کشیدن و رها کردن فایل‌ها بین مک و آیفون به صورت یکپارچه خواهد بود.

در همین حال، جزئیات اپل درباره اشتراک‌گذاری صفحه با SharePlay به این صورت است: “با قابلیت‌های بهبود یافته اشتراک‌گذاری صفحه، شما می‌توانید روی صفحه کسی نقاشی کنید تا آنها ببینند چه کارهایی می‌توانند انجام دهند، یا صفحه آنها را کنترل کنید و خودتان اقداماتی را انجام دهید.”

علاوه بر افزودن این ویژگی‌های جدید، نسخه بتا 2 iOS 18 احتمالاً شامل رفع اشکالات متعدد، بهبود سایر ویژگی‌های جدید و موارد دیگر نیز خواهد بود.

نسخه بتا 2 iOS 18 برای توسعه‌دهندگان دوشنبه منتشر خواهد شد و احتمالاً همزمان با نسخه‌های دوم بتا برای iPadOS 18، macOS Sequoia، tvOS 18، visionOS 2، و watchOS 11 عرضه می‌شود. نسخه بتای عمومی در ماه ژوئیه در دسترس خواهد بود. اپل چندین بار اعلام کرده که برخی از قابلیت‌های Apple Intelligence تابستان امسال وارد مرحله تست بتا خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

منبع: 9to5mac

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر