coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

عملکرد گیمینگ وان پلاس ایس 3 پرو (OnePlus Ace 3 Pro) شما را شگفت‌زده خواهد کرد

کمپانی وان پلاس با انتشار یک پوستر تبلیغاتی مدعی شده که عملکرد گیمینگ وان پلاس ایس 3 پرو بی‌نظیر و شگفت‌انگیز خواهد بود. این گوشی به زودی و در روزهای آینده در چین معرفی خواهد شد.

شرکت وان پلاس در حال آماده شدن برای رویداد معرفی محصولات جدید تابستانی خود است که در تاریخ 27 ژوئن ساعت 7 عصر (CST) برگزار می‌شود. حال، پیش از برگزاری رویداد، این شرکت از مشخصات و ویژگی‌های گوشی پرچمدار آینده خود یعنی OnePlus Ace 3 Pro پرده برداشته است.

راهنمای خرید تکراتو


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


عملکرد گیمینگ وان پلاس ایس 3 پرو

امروز، شرکت وان پلاس یک تیزر تبلیغاتی را درباره سیستم خنک‌کننده گوشی وان پلاس Ace 3 Pro و قابلیت‌های پیشرفته آن با سیستم Tiangong (نسل دوم) با کاربران به اشتراک گذاشته است.

این سیستم جدید دارای یک محفظه بخار فوق‌العاده بزرگ 9126 میلی‌متر مربعی (VC) است که طبق ادعای شرکت، عملکرد خنک‌کنندگی VC آن حدودا 36 درصد بهبود یافته است. این در حالی است که رقیب این گوشی یعنی Realme GT 6 که به تازگی معرفی شده دارای یک محفظه بخار دوگانه 3 بعدی با ابعاد 10014 میلی‌متر مربع است.

علاوه بر این، در وان پلاس Ace 3 پرو برای اولین بار از گرافیت 2K وان پلاس برای افزایش 70 درصدی قدرت انتقال حرارت استفاده خواهد شد. هدف از به کارگیری این سیستم پیشرفته و ارتقایافته، ارائه یک تجربه بازی پایدار و خنک در طول استفاده طولانی مدت است.

همچنین، در بدنه وان پلاس Ace 3 Pro از یک قاب آلومینیومی هوافضا با دمای پایین بهره گرفته شده که به گیم پلی راحت در طول بازی‌های طولانی کمک می‌کند. این گوشی از یک سیستم مدیریت کنترل دمای مبتنی بر هوش مصنوعی نیز برخوردار خواهد بود که برای تنظیم دقیق دما بسیار مفید و کاربردی است.

گفته می‌شود که OnePlus Ace 3 Pro به تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام با امتیاز بنچمارک (AnTuTu) فوق‌العاده 2,326,659 مجهز خواهد شد. این شرکت از معماری اختصاصی خود برای بهینه‌سازی عملکرد تراشه و بهره‌وری حداکثری از پتانسیل آن استفاده کرده است. این تراشه با 24 گیگابایت رم از نوع LPDDR5X و 1 ترابایت حافظه داخلی از نوع UFS 4.0 جفت خواهد شد.

جالب است بدانید که این شرکت ادعا کرده کاربران می‌توانند یک گیم پلی پایدار با نرخ 120 فریم در ثانیه را به مدت 6 ساعت متوالی در بازی موبایل محبوب Honor of Kings با بالاترین تنظیمات گرافیکی و حتی فعال بودن شبکه 5G تجربه کنند.

علاوه بر این، OnePlus مدعی شده که این گوشی نرخ 59.7 فریم در ثانیه را در بازی سنگین Genshin Impact در بالاترین تنظیمات وضوح حفظ خواهد کرد. همچنین گفته می‌شود که این گوشی در طول گیم‌پلی، به صورت یکپارچه از پس انجام وظایف چندگانه به خوبی برمی‌آید و به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون هیچ افت عملکردی به تماس‌های ورودی پاسخ دهند.

زمان عرضه وان پلاس ایس 3 پرو برای تاریخ 27 ژوئن برنامه‌ریزی شده و انتظار می‌رود که وان پلاس در کنار آن از محصولات دیگری مانند وان پلاس واچ 2، وان پلاس پد پرو، پاوربانک سوپر فلش 100 واتی خود رونمایی کند. به احتمال زیاد در این رویداد چندین محصول نوآورانه دیگر نیز به نمایش گذاشته خواهد شد. با نزدیک شدن به تاریخ معرفی، اطلاعات بیشتری درباره مشخصات دستگاه‌های ذکر شده منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره عملکرد گیمینگ وان پلاس ایس 3 پرو و سیستم خنک‌کننده پیشرفته آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر