coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

پیش‌بینی هوش مصنوعی از رئیس جمهور بعدی ایران ؛ نظرات جالب ChatGPT

شاید خیلی‌هایتان دنبال این هستید که ببینید پیش‌بینی هوش مصنوعی از رئیس جمهور بعدی ایران چیست. هوش مصنوعی ChatGPT پاسخ شما را داده است. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشبد.

جمعه، 8 تیرماه 1403 انتخابات ریاست جمهوری ایران برگزار می‌شود. همچنین چهارمین مناظره انتخاباتی نامزدهای انتخابات نیز به اتمام رسیده و مردم تاکنون نامزد منتخب خود را انتخاب کرده‌اند. اما چیزی که مهم است، پیش‌بینی هوش مصنوعی از رئیس جمهور بعدی ایران است که با ویژگی‌های جذاب و بی پایان این تکنولوژی و همچنین گسترش استفاده از آن در روزمرگی و جایگاه‌های مختلف شهروندان، بسیاری از افراد را ترغیب کرده که بدانند نظر هوش مصنوعی به خصوص چت‌بات ChatGPT در این خصوص چیست. پس با ما باشید تا نظر هوش مصنوعی OpenAI را بدانیم.

راهنمای خرید تکراتو

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت مسکن بعد از انتخابات ؛ نظرات یک کارشناس بازار مسکن

پیش‌بینی هوش مصنوعی از رئیس جمهور بعدی ایران

به نقل از تجارت نیوز؛ هوش مصنوعی ChatGPT پیش‌بینی کرده است که یکی از 3 نامزد محمدباقر قالیباف، مسعود پزشکیان و سعید جلیلی به مقام رئیس جمهوری ایران می‌رسند. این پیش‌بینی اگرچه برای اکثریت ما کار سختی است، اما هوش مصنوعی بنابر اطلاعات و بررسی‌های مختلف می‌تواند نظری کارشناسی شده ارائه دهد.

نتیجه انتخابات به عوامل مختلفی وابسته است که از جمله آنان می‌توان به مشارکت‌های مردمی، سیاست‌ها و برنامه‌های انتخاباتی نامزدها، وضعیت اجتماعی و اقتصادی و بسیاری عوامل دیگر اشاره کرد.

پیش‌بینی هوش مصنوعی از رئیس جمهور بعدی ایران

نظر ChatGPT از نامزدهای انتخاباتی چیست؟

هوش مصنوعی به صورت جداگانه به خصوصیات هرسه نامزد پرداخت و پیش‌بینی خود را اعلام کرده است:

  1. محمدباقر قالیباف: رئیس مجلس یک اصول‌گراست و در میان مردم دارای پایگاهی قوی است. وی سوابق مدیریتی و اجرایی بسیاری دارد که همین مورد توانایی جلب توجه جامعه تکتوکرات را برای این نامزد به ارمعان می‌آورد.
  2. سعید جلیلی: وی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است و از حمایت بخش‌های تندرو اصولگرا برخوردار است. به نظر رقابت بین قالیباف و جلیلی با توجه به اصولگرا بودن هردو بسیار سخت و نزدیک است. درباره جلیلی هوش مصنوعی می‌گوید که این نامزد به دلیل مواضع سخت‌گیرانه‌اش، قدرت جذب قشرهای خاکستری جامعه را ندارد.
  3. مسعود پرشکیان: از نظر ChatGPT، مسعود پزشکیان پیشتاز رقابت انتخابات ریاست جمهوری است. اما به دلیل اینکه رقابت بین جلیلی و قالیباف نزدیک است، احتمالاً انتخابات به دور دوم کشیده شود.

در حالت کلی ChatGPT می‌گوید: «اگر اصلاحات اجتماعی، اقتصادی و آزادی‌های مدنی اهمیت بیشتری دارند، مسعود پزشکیان ممکن است گزینه مناسبی باشد. اگر مدیریت اجرایی اولویت دارند، محمدباقر قالیباف می‌تواند گزینه بهتری باشد و در آخر اگر رویکردهای سخت‌گیرانه‌تر در سیاست خارجی و داخلی بری شما جذاب‌تر است، سعید جلیلی انتخاب بهتری است.»

پیش‌بینی هوش مصنوعی از رئیس جمهور بعدی ایران

بیشتر بخوانید:

نظر شما چیست؟ از نظر شما، رئیس جمهور بعدی ایران چه کسی است؟ آیا می‌شود که گفته هوش مصنوعی استناد کرد؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر