coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

اوپو A3 5G به زودی و در ماه جولای معرفی خواهد شد [+ مشخصات کلیدی]

مشخصات کلیدی اوپو A3 5G پیش از عرضه رسمی، در وب‌سایت China Telecom لیست شده است. این گوشی به زودی و در ماه جولای در بازار چین عرضه خواهد شد.

پس از معرفی گوشی Oppo A3 Pro 5G، زمزمه‌هایی از یک نسخه پایه با نام Oppo A3 5G به گوش می‌رسد. اکنون، فهرستی در وب‌سایت China Telecom ظاهر شده که وجود Oppo A3 5G را تأیید می‌کند و همچنین از مشخصات احتمالی آن پرده برمی‌دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات اوپو A3 5G

لیست ظاهر شده در وب‌سایت China Telecom به یک دستگاه با نام Oppo A3 5G و شماره مدل PKA110 اشاره می‌کند. این موضوع گمانه‌زنی‌های پیشین مبنی بر اینکه این شماره مدل متعلق به یک نسخه از اوپو A3 Pro با نمایشگر تخت است را رد می‌کند. این فهرست، زمان عرضه این گوشی در بازار چین را در بازه زمانی ماه ژوئیه پیش‌بینی کرده، اما تاریخ دقیقی را مشخص نکرده است.

اوپو A3 5G
Oppo A3 5G

انتظار می‌رود که اوپو A3 فایوجی به تراشه اسنپدراگون 695 کوالکام با شماره مدل SM6375 مجهز شود. این انتخاب نشان می‌دهد که اوپو قصد دارد پیش از گذر به پردازنده‌های جدیدتر از ذخایر موجود اسنپدراگون 695 خود استفاده کند. شایعه شده است که این گوشی جدیدترین سیستم عامل اندروید یعنی اندروید 14 را با رابط کاربری اختصاصی اوپو یعنی ColorOS 14 اجرا خواهد کرد.

گفته می‌شود که Oppo A3 5G دارای یک صفحه نمایش تخت 6.7 اینچی با رزولوشن 2412 در 1080 پیکسل خواهد بود. همچنین، این وب‌سایت ابعاد و وزن گوشی را به ترتیب برابر 162.54 در 75.44 در 7.15 میلی‌متر و 179 گرم پیش‌بینی کرده است.

طبق اظهارات وب‌سایت China Telecom، طراحی اوپو A3 5G مشابه زبان طراحی نسخه پرو خواهد بود. یعنی در نسخه پایه برخی عناصر کلیدی مانند ماژول دوربین دایره‌ای شکل با تنظیمات دوربین دوگانه و فلاش LED وجود خواهد داشت. با این حال، بر خلاف ظاهر چرمی نسخه پرو، انتظار می‌رود که اوپو A3 5G از ساختار تمام پلاستیکی مقرون‌به‌صرفه‌تری برخوردار باشد. در پایین گوشی نیز به احتمال زیاد یک پورت USB تایپ C، یک درگاه سیم‌کارت و یک مشبک بلندگو قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی جدید اوپو یعنی اوپو A3 5G چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر