coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

نوآوری‌های آنر در کنگره جهانی موبایل MWC ؛ حفاظت از چشم و تشخیص دیپ‌فیک [+ویدئو]

در کنگره جهانی موبایل MWC شانگهای، آنر از دو نوآوری جدید مبتنی بر هوش مصنوعی پرده‌برداری کرد: حفاظت از چشم با فناوری Defocus و تشخیص دیپ‌فیک.کنگره جهانی موبایل m یکی از مهم‌ترین رویدادهایی است که سالانه و در شهرهای مختلف برگزار می‌شود. در این مراسم که از سال 2014 اجرا می‌شود جمعی از مدیران برجسته از شرکت‌های بزرگ فناوری و تولید گوشی‌های همراه، اپراتورهای ارتباطات و غیره گرد هم جمع می‌شوند و از این فرصت مغتنم به جهت عرض‌اندام محصولاتشان استفاده می‌کنند.


بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو


معرفی حفاظت از چشم با فناوری Defocus در کنگره جهانی موبایل MWC

آنر به منظور مقابله با افزایش نزدیک‌بینی ناشی از استفاده طولانی‌مدت از صفحه‌نمایش، فناوری جدیدی را معرفی کرد. این فناوری با استفاده از هوش مصنوعی، شبیه‌سازی عینک‌های Defocus را روی صفحه‌نمایش دستگاه‌های هوشمند انجام می‌دهد. عینک‌های Defocus با ایجاد انحراف کنترل‌شده در میدان دید محیطی کاربر، به حفظ دید مرکزی واضح کمک می‌کنند. این فناوری باعث ایجاد تغییر در ادراک بصری شده که فرآیند کشیدگی چشم را که منجر به نزدیک‌بینی می‌شود، کندتر می‌کند.

آنر ادعا می‌کند که فناوری حفاظت از چشم با Defocus توانسته است میزان نزدیک‌بینی موقت کاربران را به طور متوسط 13 درجه پس از 25 دقیقه مطالعه کاهش دهد و برخی کاربران حتی کاهش حداکثری تا 75 درجه را تجربه کرده‌اند.

معرفی حفاظت از چشم با فناوری Defocus در کنگره جهانی موبایل MWC

تشخیص دیپ‌فیک با هوش مصنوعی

فناوری تشخیص دیپ‌فیک آنر به منظور جلوگیری از کلاهبرداری و شناسایی محتوای دیجیتالی دستکاری‌شده طراحی شده است. این فناوری با بررسی فریم به فریم محتواهای تولید شده مانند تماس چشمی، وضوح تصویر، نورپردازی و پخش ویدئو، نقص‌هایی را که به چشم انسان غیرقابل تشخیص است، شناسایی می‌کند.

آنر اعلام کرده که فناوری تشخیص دیپ‌فیک این شرکت با استفاده از یک مجموعه داده بزرگ شامل تصاویر و ویدئوهای مربوط به کلاهبرداری‌های آنلاین آموزش دیده است. این هوش مصنوعی می‌تواند شناسایی، غربالگری و مقایسه محتوای مشکوک را در کمتر از سه ثانیه انجام دهد.

در صورت تشخیص محتوای دستکاری‌شده توسط فناوری تشخیص دیپ‌فیک، هشدار خطر به‌صورت فوری برای کاربر نمایش داده می‌شود تا او را از ادامه تعامل با شخصی که ممکن است کلاهبردار باشد، باز دارد.

بیشتر بخوانید:

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر