coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

آپدیت جدید HyperOS برای پوکو F4 منتشر شد [+ وصله امنیتی ژوئن 2024]

آپدیت جدید HyperOS برای پوکو F4 منتشر شد. این آپدیت فعلا فقط در هند منتشر شده و با وصله امنیتی ژوئن 2024، امنیت دستگاه شما را بالا می‌برد.

شیائومی انتشار وصله امنیتی ژوئن 2024 را برای کاربران هندی گوشی POCO F4 آغاز کرده است. این آپدیت، امنیت سیستم را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد و برای اولین بار در هند منتشر شده است. در آینده نزدیک، همه دارندگان گوشی POCO F4 به‌روزرسانی امنیتی ماه ژوئن را دریافت خواهند کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


انتشار آپدیت جدید HyperOS برای پوکو F4

اگر به یاد داشته باشید، گوشی پوکو F4 به طور رسمی در سال 2022 میلادی معرفی شد. در واقع، این گوشی هوشمند یک نسخه تغییر نام یافته از ردمی K40S است و اساسا هر دو گوشی مشخصات مشابهی دارند.

آپدیت جدید HyperOS برای پوکو F4

اکنون، برند زیر مجموعه شیائومی، POCO، تصمیم گرفته که آپدیت جدید رابط کاربری HyperOS را برای POCO F4 منتشر کند. انتشار آپدیت HyperOS از هند شروع شده و به تدریج برای همه کاربران عرضه خواهد شد. در حال حاضر، فقط کاربران HyperOS Pilot Tester می‌توانند به آپدیت جدید دسترسی داشته باشند. شماره ساخت این آپدیت در گوشی پوکو اف 4 برابر OS1.0.2.0.ULMINXM است.

POCO F4 پچ امنیتی ماه ژوئن را با بسته 415 مگابایتی OTA دریافت می‌کند. این به‌روزرسانی در حال حاضر فقط در دسترس برخی از کاربران منتخب قرار دارد. اگر می‌خواهید بدون هیچ دردسری به‌روزرسانی‌های HyperOS را دانلود کنید، بهتر است که از اپلیکیشن HyperOS Downloader استفاده کنید. این برنامه اختصاصی و منحصربه‌فرد نه تنها آخرین نسخه‌های HyperOS را به شما نشان می‌دهد، بلکه یک‌سری ویژگی‌ها و قابلیت‌های کاربردی را در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر گوشی شما پوک اف 4 است و در هند ساکن نیستید، برای دریافت آپدیت جدید باید کمی صبر پیشه کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره انتشار آپدیت جدید HyperOS برای پوکو F4 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر