coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ریلمی GT 7 Pro با استاندارد IP69 و دوربین زوم پریسکوپ 3 برابری وارد بازار می‌شود

گوشی جدید ریلمی با نام ریلمی GT 7 Pro به زودی در بازار چین و بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. این گوشی از مشخصات برجسته‌ای مانند گواهی IP69 و دوربین تله فوتو پریسکوپ با زوم 3 برابر برخوردار خواهد بود.

شرکت ریلمی قصد دارد که در ماه جولای، از گوشی Realme GT 6 خود با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام در چین رونمایی کند. پس از معرفی ریلمی GT 6، انتظار می‌رود که این برند تمرکز خود را معطوف سری گوشی‌های میان رده Realme 13 Pro کند.

راهنمای خرید تکراتو

از سوی دیگر گفته می‌شود که تا پایان سال، این برند از جانشین گوشی Realme GT 5 Pro که در دسامبر سال گذشته در چین معرفی شد، با نام Realme GT 7 Pro رونمایی خواهد کرد. اگرچه ریلمی جی تی 5 پرو در انحصار بازار چین باقی ماند، اما ریلمی جی تی 7 پرو هنوز معرفی نشده برای بازار جهانی تایید شده است. اکنون، افشاگر محبوب دنیای تکنولوژی، Digital Chat Station، پستی را در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرده و برخی از مشخصات کلیدی ریلمی GT 7 پرو را فاش کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ریلمی GT 7 Pro

اگر به یاد داشته باشید، در اوایل این ماه، DCS با انتشار پستی در اکانت رسمی خود، جزئیات مربوط به نمایشگر، چیپست، رم، حافظه و دوربین Realem GT 7 Pro را با کاربران به اشتراک گذاشت. حال، این افشاگر در پست جدیدی گفته است که این دستگاه دارای گواهی IP69 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب خواهد بود. اگر این مطلب درست باشد، ریلمی جی تی 7 Pro اولین گوشی از برند ریلمی با گواهی IP69 خواهد بود.

ریلمی GT 7 Pro

او در ادامه مدعی شده که زبان طراحی ریلمی GT 7 Pro با ماژول دوربین سه‌گانه بسیار ساده‌ و مینیمال خواهد بود. او می‌گوید که در این ماژول، یک دوربین تله فوتو پریسکوپ (لنز سونی IMX882) با زوم اپتیکال 3 برابر وجود خواهد داشت.

گفته می‌شود که در پنل جلویی این گوشی از صفحه نمایش OLED خمیده با وضوح 1.5K استفاده خواهد شد. همچنین به نظر می‌رسد که این اولین گوشی هوشمند ریلمی با حسگر اثر انگشت اولتراسونیک تک نقطه‌ای داخل صفحه نمایش خواهد بود.

ظاهرا قرار است که ریلمی برای وظایف پردازشی چیپست قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام را به کار گیرد. گزارش‌های پیشین نشان می‌دهند که این پردازنده با حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی جفت خواهد شد. علاوه بر این، DCS ادعا کرده که این دستگاه به یک باتری الکترود منفی سیلیکونی بسیار بزرگ مجهز خواهد شد. متاسفانه او به اندازه و ظرفیت دقیق این باتری اشاره‌ای نکرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی پرچمدار ریلمی GT 7 Pro چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر