coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

ویوو X200 یک گوشی جمع‌وجور با تراشه دایمنسیتی 9400 مدیاتک خواهد بود

گوشی جدید ویوو یعنی ویوو X200 به احتمال زیاد یک گوشی کامپکت با نمایشگر کوچک خواهد بود. این گوشی به تراشه آینده مدیاتک، دایمنسیتی 9400، مجهز خواهد شد.

انتظار می‌رود که شرکت ویوو در ماه اکتبر سال جاری از گوشی‌های هوشمند جدید خود یعنی Vivo X200 و Vivo X200 Pro در چین رونمایی کند. گفته می‌شود که منبع قدرت هر دو گوشی چیپست جدید مدیاتک یعنی Dimensity 9400 خواهد بود. اکنون، افشاگری به نام Digital Chat Station در آخرین پست خود در شبکه اجتماعی Weibo، جزئیات تازه‌ای را درباره مشخصات ویوو X200 منتشر کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات کلیدی ویوو X200

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط DCS، گوشی ویوو ایکس 200 دارای یک صفحه نمایش تخت OLED با وضوح 1.5K خواهد بود. او اظهار داشته که نمایشگر این گوشی با حاشیه‌های باریک، بسیار جمع‌وجور و خوش‌دست خواهد بود. محض یادآوری، Vivo X100 سال گذشته دارای یک صفحه نمایش 6.78 اینچی است. از این رو، این احتمال وجود دارد که ویوو X200 با صفحه نمایش کوچک‌تری نسبت به نسل قبلی خود وارد بازار شود.

ویوو X200

علاوه بر این، ماژول دوربین در ویوو X200 بازطراحی شده و یک سیستم دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی را در خود جای می‌دهد. داخل این ماژول، یک دوربین تله فوتو پریسکوپ با زوم اپتیکال 3 برابر وجود خواهد داشت. همچنین، تراشه تصویربرداری توسعه یافته توسط ویوو، مکمل دوربین‌های X200 خواهد بود و قابلیت‌های تصویربرداری پیشرفته و بهبود یافته‌ای را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

در نهایت، این افشاگر مدعی شده که نمونه اولیه ویوو X200 دارای اسکنر اپتیکال زیر نمایشگر برای باز کردن قفل صفحه با اثر انگشت خواهد بود. متاسفانه جزئیات دیگری درباره مشخصات نسخه پایه این سری از گوشی‌های ویوو در دست نیست، اما DCS درباره نسخه پرو این سری نیز اظهاراتی داشته است.

او می‌گوید که ویوو ایکس 200 پرو با شماره مدل V2413 دارای یک صفحه نمایش 6.7 یا 6.8 اینچی با لبه‌های خمیده و وضوح 1.5K خواهد بود. انتظار می‌رود که این گوشی به یک اسکنر اثرانگشت درون صفحه‌ای اولتراسونیک مجهز شود. به احتمال زیاد، باتری این گوشی نسبت به باتری 5400 میلی آمپر ساعتی نسل قبلی (Vivo X100 Pro) بزرگ‌تر خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ویوو X200 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر