coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

آنر مجیک V3 از نسل قبلی خود مجیک V2  باریک‌تر است

مجیک V2 آنر ژوئیه سال گذشته وارد بازار شد و تاکنون توانسته عنوان باریک‌ترین گوشی هوشمند تاشو با فرمت بزرگ را حفظ کند. اکنون گزارش‌هایی جدید نشان می‌دهند جانشین آن، آنر مجیک V3 حتی از نسل قبلی هم باریک‌تر است.ضخامت 9.9 میلی‌متری مجیک V2 آن هم در حالتی که تا شده است نکته‌ای بود که این گوشی تاشو را از محصولات سایر رقبا متمایز می‌کرد اما آنر به همانجا یسنده نکرد. این تولیدکننده امروز در ویبو اعلام کرد که قصد دارد رکورد قبلی خود را جا به جا کرده و آنر مجیک V3 را با ضخامتی کمتر عرضه کند.


بیشتر بخوانید:


مشخصات آنر مجیک V3

آنر جزئیات بیشتری را مطرح نکرد اما یک منبع آگاه در ایکس اعلام کرد که گرچه آنر مجیک V3 باریک‌تر است اما قطعا ضخامتش از 9 میلی‌متر کمتر نخواهد شد.

این منبع آگاه همچنین اعلام کرد که این دستگاه از تراشه اسنپدراگون 8 نسل قدرت گرفته و از اتصال ماهواره‌ای 5.5G هم پشتیبانی می‌کند. این تاشوی باریک وزنی بین 220 تا 229 گرم داشته و یک باتری 5000 تا 5990 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 66 واتی در دل خود دارد.

مشخصات آنر مجیک V3
آنر مجیک V3 به یک ابر باتری مجهز است

آنر مجیک V3 قرار است با یک دوربین 50 مگاپیکسلی «دوربین چشم عقابی» و همچنین یک پورت USB نوع C “فوق العاده نازک” ارائه شود. بهر حال، شایعات قبلی ادعا می‌کردند که آنر Magic V3 در ماه ژوئیه وارد بازار می‌شود و تیزری که امروز منتشر شده مهر تائیدی بر این اطلاعات می‌زند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات آنر مجیک V3 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر