coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

به روز رسانی بتای واتساپ پاسخ‌های ویدئویی را با میانبر جدید ساده می‌کند

واتساپ اپلیکیشن پیام‌رسان محبوب، همچنان به توسعه ویژگی‌های خود برای بهبود تجربه کاربر ادامه می‌دهد. اکنون این پلتفرم در آخرین به‌روزرسانی بتای خود برای اندروید (2.24.14.5)،میانبر جدیدی برای کاربران ایجاد کرده که پاسخ‌های ویدئویی را ساده‌تر می‌کند.چندوقتی است که واتساپ تلاش می‌کند تا قابلیت تماس‌های ویدئویی خود را بهبود بخشد. تا حدی که این برنامه اکنون به یک پیام‌رسان متنی ویدئویی تبدیل شده است. در همین راستا یک میانبر جدید به برنامه اضافه شده تا کاربران راحت‌تر بتوانند پاسخ‌های ویدئویی بدهند.


بیشتر بخوانید:


پاسخ‌های ویدئویی ؛ قابلیت جدید واتساپ

قابلیت جدید واتساپ در واقع با اضافه کردن یک دکمه کوچک در کنار پیام های ویدئویی شما را از شر مراحل طولانی خلاص کرده است. شما می‌توانید با استفاده از این ویژگی بدون نیاز به طی کردن مراحل اضافی، پاسخ‌های ویدیویی خود را ایجاد و ارسال کنید.

پاسخ‌های ویدئویی ؛ قابلیت جدید واتساپ
واتساپ به یک پیام‌رسان متنی ویدئویی تبدیل شده است

به نظر می‌رسد واتساپ قصد دارد در وقت کاربران صرفه‌جویی کند و سرعت عمل آنها را افزایش دهد. به هرحال با میانبر جدید واتساپ نیاز نیست برای ارسال یک ویدئو وقت زیادی صرف کرده و کارهای مختلفی انجام دهید اما به خاطر داشته باشید این ویژگی فعلا در نسخه بتا در دسترس است.

بهرحال این ویژگی برای کاربرانی که به مکالمات ویدئویی علاقه دارند، جذاب خواهد بود. انتظار می‌رود این ویژگی در روزها یا هفته‌های آینده برای کاربران بیشتری عرضه شود تا زمانی که در نهایت به ساخت پایدار برسد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی پاسخ های ویدیویی چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری ایران و جهان را با ما دنبال کنید.

منبع:phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر