coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

پرداخت مابه‌التفاوت فروردین‌ماه تمامی مستمری‌بگیران انجام شد

چندروز پس از اینکه رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد که آیین نامه اجرایی متناسب سازی حقوق بازنشستگان به تصویب دولت رسیده، خبر پرداخت مابه‌التفاوت فروردین‌ماه تمامی مستمری‌بگیران به گوش رسید.

شب گذشته مهدی مسکنی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد که بازنشستگان کشوری امشب مبلغ علی‌الحساب متناسب‌سازی را دریافت می‌کنند.اکنون مشخص شده که موضوع عملی شده و امروز تمام مستمری‌بگیران مابه‌التفاوت فروردین‌ماه خود را دریافت کرده اند.


بیشتر بخوانید:

مابه‌التفاوت فروردین‌ماه تمامی مستمری‌بگیران پرداخت شد

پایگاه اطلاع رسانی سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد که پیش از این حقوق اردیبهشت‌ماه و خردادماه مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی، مطابق با افزایش سالانه پرداخت و مقرر شده بود مابه‌التفاوت فروردین‌ماه بلافاصله پس از اتمام فرایند پرداخت حقوق خردادماه به حساب مستمری‌بگیران معزز سازمان واریز شود که این فرایند امروز پنجشنبه به صورت کامل انجام شد.

سید مرتضی حسینی از تکمیل فرایند پرداخت مابه‌التفاوت فروردین‌ماه تمامی مستمری‌بگیران این سازمان خبر داد و گفت:«پیرو اطلاع‌ قبلی پیرامون زمان پرداخت مابه‌التفاوت حقوق فروردین ماه مستمری‌بگیران عزیز این سازمان، فرایند پرداخت مابه‌التفاوت فروردین‌ماه، مطابق لیست اعلامی و با رقمی بالغ بر ۱۳ هزار میلیارد تومان برای بیش از ۴ میلیون نفر و به صورت کامل انجام شد.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص مابه‌التفاوت فروردین‌ماه مستمری‌بگیران چیست؟ لطفاً دیدگاه خود را در با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر