coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

هشدار پلیس: خودرو مرتکبان تخلفات حادثه ساز توقیف می‌شود

پلیس راهور به طور جدی هشدار داد که خودرو مرتکبان تخلفات حادثه ساز به صورت ساعتی توقیف می‌شود. چه کسانی بیشتر مرتکب تخلفات حادثه‌ساز شده و این تخلفات بیشتر در چه ساعاتی انجام می‌شود؟ در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

رئیس پلیس تهران از اجرای طرحی خبر داد که به واسطه آن قرار است خودرو مرتکبان تخلفات حادثه ساز به صورت ساعتی توقیف شود. رانندگان متخلف باید این مورد را بدانند که اگر مرتکب تخلف شوند، خودرو آنها ممکن است تا 73 ساعت توقیف شده و برای آزادسازی آن به دردسر افتاده و مراحل سخت و پیچیده‌ای را باید طی کنند.

یحتمل زمان توقیف خودرو این رانندگان بسته به میزان و شدت تخلف متغیر است. اگر پلیس بخواهد بیشتر از 24 ساعت خودرو را توقیف کند، آن خودرو قطعاً راهی پارکینگ خواهد شد و راننده متخلف باید برای انجام مراحل ترخیص خودرو اقدام کند.

بیشتر بخوانید: نرخ جدید جریمه‌های رانندگی از اول تابستان اجرا می‌شود

خودرو مرتکبان تخلفات حادثه ساز به صورت ساعتی توقیف می‌شود

به نقل از مهر؛ سرهنگ سید ابوالفصل موسوی پور، رئیس پلیس راهور تهران ضمن اشاره به توقیف ساعتی خودرو متخلفان حادثه‌ساز در بزرگراه‌های تهران بیان کرد: «خودروهایی که سرعت و سبقت غیرمجاز و حرکات مخاطره‌آمیز انجام می‌دهند برابر قانون رسیدگی به تخلفات علاوه بر جریمه تا ۷۲ ساعت خودروی آنها متوقف می‌شود.»

موسوی‌پور درخصوص اینکه بیشتر چه افرادی مرتکب این تخلفات می‌شوند، افزود:

«تخلفات حادثه‌ساز بیشتر توسط اقشار جوان انجام می‌شود که معمولاً بدون خانواده به گشت و گذار در خیابان می‌روند.»

خودرو مرتکبان تخلفات حادثه ساز به صورت ساعتی توقیف می‌شود

وی ادامه داد: «سرعت و سبقت غیرمجاز، انجام حرکات مارپیچ و حرکت با دنده عقب تخلفات حادثه سازی است که منجر به توقیف خودرو می‌شود.»

رئیس پلیس راهور پایتخت همچنین بیان داشت:

«این تخلفات بیشتر در ساعاتی که ترافیک وجود ندارد و خیابان‌های خلوت هستند اتفاق می‌افتد؛ یعنی ساعت 21 و 22 شب به بعد حجم انجام تخلفات حادثه‌ساز افزایش می‌یابد.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص طرح توقیف ساعتی خودرو رانندگا حادثه‌ساز چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر