coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

نسخه ماهواره ای هواوی Pura 70 به تراشه کایرین 9010E مجهز می‌شود [+ نتایج بنچمارک گیک‌بنچ]

نسخه ماهواره ای هواوی Pura 70 با تراشه متفاوتی نسبت به نسخه معمولی وارد بازار خواهد شد. این تراشه یعنی کایرین 9010E عملکرد ضعیف‌تری در مقایسه با تراشه نسخه معمولی دارد.

اگر به یاد داشته باشید، هوآوی از گوشی هوشمند Huawei Pura 70 خود در ماه آوریل در بازار داخلی چین رونمایی کرد. اندکی پس از این واقعه، این دستگاه وارد بازارهای جهانی مانند اروپا و مالزی شد. اکنون، این برند، نسخه ماهواره‌ای هواوی پیورا 70 (Huawei Pura 70 Beidou Satellite Messaging Edition) را روانه بازار کرده است. همان‌طور که از نام آن پیداست، این گوشی از قابلیت ارسال و دریافت پیامک از طریق ماهواره برخوردار خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نتایج بنچمارک نسخه ماهواره ای هواوی Pura 70

افشاگری به نام WHYLAB اخیرا پستی را در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرده و در آن از جزئیات و مشخصات نسخه ماهواره‌ای گوشی هواوی Pura 70 پرده برداشته است. طبق اطلاعات منتشر شده، Huawei Pura 70 Satellite SMS Edition که با نام Huawei Pura 70 Beidou Satellite Messaging Edition نیز شناخته می‌شود، دارای چیپست Kirin 9010E خواهد بود. محض یادآوری، نسخه اصلی Pura 70 به پردازنده کایرین 9000S1 مجهز شده است.

تراشه جدیدی که هواوی برای ورژن ماهواره‌ای پرچمدار خود در نظر گرفته از معماری 12 هسته‌ای (8 هسته، 12 رشته) برخوردار است. این 12 هسته شامل دو هسته بزرگ 2.19 گیگاهرتزی، شش هسته متوسط ​​2.18 گیگاهرتز و چهار هسته کوچک 1.55 گیگاهرتزی می‌شود. برای پردازش گرافیکی نیز از پردازنده گرافیکی 750 مگاهرتزی Maleoon 910 هوآوی بهره گرفته شده است.

نسخه ماهواره ای هواوی Pura 70

این افشاگر در ادامه سخنان خود امتیازهای بنچمارک کایرین 9010E در تست‌های Geekbench را با کاربران به اشتراک گذاشته است. ظاهرا این تراشه در گوشی هواوی پورا 70 (Beidou Satellite Messaging Edition) با 12 گیگابایت رم موفق شده که در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای Geekbench 6.2.2 به ترتیب امتیازهای 1358 و 4343 را کسب کند.

با این اوصاف، به نظر می‌رسد که عملکرد این دستگاه در مقایسه با نسخه معمولی Pura 70 کمی ضعیف‌تر است. این عملکرد ضعیف‌تر به احتمال زیاد نتیجه استفاده از هسته‌های بزرگ با سرعت تقریبا 120 مگاهرتز کمتر (نسبت به Kirin 9000S1) در تراشه Kirin 9010E است. با این حال، تفاوت عملکرد آنچنان محسوس و قابل توجه نیست که در استفاده روزمره مشخص شود. شایان ذکر است که سایر مشخصات این گوشی مشابه مدل معمولی Pura 70 خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات نسخه ماهواره ای هواوی Pura 70 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر