coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

اینفینیکس Note 40s فورجی در وب‌سایت رسمی Infinix فهرست شد [+ مشخصات کلیدی]

شرکت اینفینیکس امروز گوشی اینفینیکس Note 40s فورجی را در وب‌سایت رسمی خود لیست کرده است. این گوشی به زودی در دو رنگ مشکی و سبز وارد بازار خواهد شد.

کمپانی اینفینیکس هنوز به صورت رسمی تاریخ عرضه اینفینیکس Note 40s 4G را اعلام نکرده، اما جزئیات این گوشی را در وب‌سایت خود منتشر کرده است. این اطلاعات توسط افشاگری به نام Passionategeekz منتشر شده که صفحه مشخصات کامل این دستگاه را در وب‌سایت رسمی شرکت اینفینیکس مشاهده کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات اینفینیکس Note 40s فورجی

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط Passionategeekz، طراحی اینفینیکس نوت 40s فورجی و همچنین مشخصات آن مشابه Note 40 و Note 40 Pro که در ماه مارس در هند عرضه شدند، خواهد بود. یعنی در این گوشی از همان صفحه نمایش 6.78 اینچی 3D خمیده AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز و پوشش محافظ کورنینگ گوریلا گلس (Corning Gorilla Glass) استفاده خواهد شد.

اینفینیکس Note 40s فورجی
Infinix Note 40s 4G

قلب تپنده این گوشی به احتمال زیاد تراشه هلیو G99 Ultimate مدیاتک خواهد بود؛ یعنی همان تراشه‌ای که در سیستم سخت افزار نوت 40 نیز یافت می‌شود. با این حال، تنظیمات دوربین در Infinix Note 40s 4G کمی متفاوت خواهد بود. ظاهرا قرار است که در ماژول دوربین این گوشی به جای سه سنسور (در نوت 40 و نوت 40 پرو) از دو سنسور استفاده شود.

این دو سنسور همان دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی خواهند بود. علاوه بر این، یک حلقه نورپردازی فانتزی Halo AI وجود خواهد داشت که نور آن بر اساس اعلان‌ها، تماس‌ها، وضعیت شارژ و موارد دیگر تغییر می‌کند.

اینفینیکس Note 40s 4G همراه با 8 گیگابایت رم از نوع LPDDR4X (قابل ارتقا تا 8 گیگابایت دیگر به صورت مجازی) و 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.2 به بازار عرضه خواهد شد. سیستم نرم افزار بر پایه رابط کاربری XOS 14 مبتنی بر اندروید 14 خواهد بود و دو سال به‌روزرسانی اصلی اندروید با سه سال به‌روزرسانی وصله‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد.

منبع تغذیه Note 40s 4G یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی 33 واتی خواهد بود که مانند سایر گوشی‌های سری نوت 40 اینفینیکس از شارژ بی‌سیم 20 واتی با فناوری magCharge پشتیبانی خواهد کرد.

اینفینیکس Note 40s فورجی

از دیگر ویژگی‌های برجسته این گوشی می‌توان به گواهی IP54 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب، پشتیبانی از NFC برای پرداخت‌های بدون تماس، و تنظیمات بلندگو دوگانه JBL اشاره کرد. این گوشی در دو رنگ‌ مشکی و سبز به بازار عرضه خواهد شد.

همان‌طور که گفته شد، این دستگاه در وب‌سایت رسمی شرکت سازنده لیست شده اما تاریخ عرضه و جزئیات مربوط به قیمت آن هنوز اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی اینفینیکس Note 40s فورجی و مشخصات آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر