coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

آپدیت جدید OxygenOS 14 برای رفع اشکال و بهبود عملکرد بازی به وان‌پلاس 10 پرو رسید

وان پلاس عرضه به روزرسانی جدیدی را برای گوشی‌های وان‌پلاس 10 پرو آغاز کرده است. آنطور که مشخص است آپدیت جدید OxygenOS 14 اکنون در دسترس کاربران هندی و اروپایی قرار گرفته است.

به‌روزرسانی OxygenOS 14.0.0.800 که در هند با شماره ساخت  NE2211_14.0.0.800 (EX01) و در اتحادیه اروپا با شماره ساخت NE2213_14.0.0.800 (EX01) عرضه شده، افزایش عملکرد و امنیت سیستم و چندین ویژگی و اصلاحات جدید را ارائه می‌دهد.


بیشتر بخوانید:


آپدیت جدید OxygenOS 14 سیستم وان‌پلاس 10 پرو را بهبود می‌بخشد

همانطور که گفته شد این به روزرسانی تغییراتی را در سیستم ایجاد می‌کند. اکنون شما می‌توانید انتخاب کنید که هنگام ترسیم الگوی صفحه قفل برای باز کردن قفل دستگاه، مسیر نمایش داده نشود. همچنین به روزرسانی جدید یک سیستم امنیتی یکپارچه در اختیار شما قرار می‌دهد.

علاوه بر این، به‌روزرسانی OxygenOS 14.0.0.800  باعث ثبات سیستم شما شده و اگر تاکنون هنگام فشردن دکمه فیزیکی همزمان لغزش و دکمه صدا روبروی شما ظاهر می‌شد، نگران نباشید چرا که این مشکل هم برطرف شده. شما حتی می‌توانید به راحتی و بدون نگرانی تاریخ تولد مخاطبین خود را در تقویم ثبت کنید.

اگر به بخش بازی‌ها علاقه دارید، به روزرسانی جدید ثبات بازی را هم بهبود می‌بخشد. از این پس خبری از سیاه شدن صفحه نمایش در هنگام بازی هم نخواهد بود.

در بخش ارتباطات هم این به روزرسانی به شما کمک می‌کند و مشکلی را که ممکن است دستگاه برای تماس‌های تلفنی لرزش نداشته باشد، برطرف می‌کند.

این به روزرسانی به تدریج در حال عرضه است و انتظار می‌رود در روزهای آینده در اختیار کاربران بیشتری قرار بگیرد. شما می‌توانید با مراجعه به بخش تنظیمات، درباره دستگاه، OxygenOS و بررسی به روزرسانی آن را دریافت کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره وان‌پلاس 10 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر