coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

برنامه One UI 6 Watch بتا به سری گلکسی واچ 5 رسید

اوایل ماه جاری سامسونگ برنامه One UI 6 Watch Beta برای گلکسی واچ 6 عرضه کرد. اکنون مشخص شد که غول فناوری کره‌ای قصد دارد آن را در گلکسی واچ 5 خود موجود کند.با تصمیم جدید سامسونگ کاربران گلکسی واچ 5 و احتمالا واچ 5 پرو می‌توانند قبل از عرضه رسمی برنامه One UI 6 Watch، گلکسی AI و سایر ویژگی‌های جدید را از طریق برنامه بتا آزمایش کنند.


بیشتر بخوانید:


ویژگی‌های برنامه One UI 6 Watch برای گلکسی واچ 5

آنطور که گزارش‌ها می‌گویند، بروزرسانی جدید در کره و ایالات متحده عرضه خواهد شد. البته با توجه به اینکه اکنون در کره در دسترس است احتمالا عرضه آن در ایالات متحده خیلی زمان بر نخواهد بود.

برای استفاده از این به روزرسانی کافیست در نسخه بتا ثبت نام کنید. پس از آن می‌توانید به روز رسانی را از برنامه Galaxy Wearable در تلفن خود دانلود کنید.

بهرحال اکنون همه نمی‌توانند از این به روزرسانی استفاده کنند. به نظر می‌رسد سامسونگ برنامه One UI 6 Watch خود را فعلا به صورت مرحله‌ای ارائه داده است و مدتی زمان می‌برد تا به تمام کاربران کره‌ای به آن دسترسی داشته باشند.

برنامه One UI 6 Watchبرای گلکسی واچ 4 هم ارائه شده است.برخی از ویژگی هایی که این به رزرسانی به گلکسی واچ 5 شما می‌آورد عبارت است از: بینش خواب مبتنی بر هوش مصنوعی Galaxy، ژست‌های حرکتی جدید برای کنترل ساعت، حالت صرفه‌جویی انرژی بهبودیافته و موارد دیگر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گلکسی واچ 5 سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر