coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

تاریخ ثبت سفارش کتاب های ابتدایی و متوسطه اعلام شد [+ قیمت کتاب ها و لینک خرید]

تاریخ ثبت سفارش کتاب های ابتدایی و متوسطه رسماً اعلام شد. بنابراین خبر، دانش‌آموزان پایه تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم می‌توانند کتاب‌های موردنیاز سال تحصیلی جدید را خریداری نمایند.

1 هفته پیش بود که رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در مطلبی به همه دانش‌آموزان و اولیای آنها گوشزد کرد که ثبت‌نام کتاب‌های آموزشی را به روزهای آخر موکول نکنید. وی همچنین لینک و زمان ثبت‌نام برای دریافت کتاب را نیز اعلام و مشخص شد که هر پایه تحصیلی زمان ثبت سفارش خود را دارد. بدین‌منظور دو لینک ثبت سفارش نیز در نظر گرفته شده که والدین باید به آن مراجعه و مراحل خرید کتاب را انجام دهند.

حال در خبر امروز، تاریخ ثبت سفارش کتاب های ابتدایی و متوسطه نیز مشخص شده است که براساس آن، دانش‌آموزان پایه‌های ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم می‌توانند برای خرید کتاب اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: مدارس غیردولتی که خلاف قانون شهریه دریافت می‌کنند جریمه خواهند شد

تاریخ ثبت سفارش کتاب های ابتدایی و متوسطه

به نقل از تسنیم؛ امکان ثبت سفارش کتاب‌های درسی در پایه‌های ابتدایی، متوسطه اول و دوم از فردا یکشنبه، 10 تیرماه 1403 مهیا خواهد شد. به غیراز مقاطع ذکر شده، دانش‌آموزان مدارس استثنایی در پایه‌های تحصیلی آمادگی 1، اول 1 و اول مقدماتی استثنایی هم می‌توانند ثبت سفارش کنند.

لینک ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش‌آموزان

پیش‌تر هم اعلام شد که از دو روش می‌توان برای ثبت‌نام کتاب‌های درسی اقدام کرد. نخست از طریق پنجره ملی دولت هوشمند به آدرس my.gov.ir و دوم سامانه ثبت‌نام کتاب‌های درسی به نشانی irtextbook.ir که البته مراحل ثبت سفارش متفاوت است.

موارد لازم برای ثبت سفارش کتاب درسی

دانش‌آموزان و اولیاء آنان، می‌توانند از طریق سامانه‌های مذکور نسبت به ثبت سفارش کتاب درسی اقدام کنند و برای ورود به سامانه کد ملی دانش‌آموز، نام کاربری و 6 رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز، رمز عبور ورود به سامانه است.

تاریخ ثبت سفارش کتاب های ابتدایی و متوسطه

دانش‌آموزان باید توحه داشته باشند که پس از ثبت سفارش و خرید، می‌بایست برای دریافت تمامی کتاب‌ها به مدارس مراجعه کنید.

دانش‌آموزان اتباع باید به جای کد ملی، کد اتباع در سامانه سیدا و به جای شماره سریال شناسنامه، 6 رقم یک (111111) وارد کنند.

به گفته مسئولان وزارت آموزش و پرورش، قیمت کتاب‌های درسی به طور میانگین 50 درصد نسبت به سال گذشته افزایش دارد.

تاریخ ثبت سفارش کتاب های ابتدایی و متوسطه

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش‌آموزان چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر