coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

گواهی FCC باتری 380 میلی آمپر ساعتی ریلمی واچ اس 2 را تایید کرد

طرفداران ریلمی مدت‌هاست که به دنبال جانشینی برای سری واچ اس 2020 بودند. وب سایت گواهی FCC یک ساعت هوشمند جدید یعنی ریلمی واچ اس 2 را نشان می‌دهد.ساعت جدید ریلمی با شماره مدل RMW2401 و شناسه FCC 2AUYFRMW2401، وب سایت گواهی FCC ظاهر شده است. این منبع اطلاعاتی را در خصوص گجت پوشیدنی آینده در اختیار ما قرار داده است.

بنظر می‌رسد ریلمی واچ اس 2 به یک باتری 380 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که کمی کوچکتر از باتری 390 میلی آمپر ساعتی است. وجود یک شارژر با شماره مدل A152A-090200U-CN1 حاکی از آن است که این ساعت هوشمند احتمالا از شارژ 5 واتی پشتیبانی می‌کند.


بیشتر بخوانید:


طراحی ریلمی واچ اس 2

علاوه بر مشخصات وب سایت گواهی FCC، عکس‌هایی از این دستگاه منتشر شده که طراحی آن را برای ما فاش می‌کند. در تصاویر منتشر شده یک دکمه در سمت راست ریلمی واچ اس 2 با علامت یک تاج در کنارش دیده می‌شود. احتمالا مجموعه‌ای از سنسورها هم در مرکز این دستگاه جای داده شده‌اند. هنوز جزئیات بیشتری از آن منتشر نشده اما همین اطلاعات نشان از عرضه قریب‌الوقوع آن دارد.

 

همانطور که گفته شد ریلمی واچ اس 2 احتمالا به عنوان جانشین واچ اس کار خود را آغاز می‌کند، بنابراین بد نیست مشخصات نسل قبلی‌اش را با هم مرور کنیم. واچ اس با یک صفحه لمسی LCD 1.3 اینچی گرد با وضوح 360 در  360 پیکسل، بدنه آلومینیومی و بند قابل جابجایی عرضه شد.

طراحی ریلمی واچ اس 2

باتری 390 میلی‌آمپر ساعتی آن 20 روز عمر می‌کند اما از اتصال GPS پشتیبانی نمی‌کند ولی با بلوتوث 5.0 و دستگاه‌های اندروید و iOS سازگار است.

 

این دستگاه همچنین از حالت‌های ورزشی متعدد، صفحه‌های ساعت قابل دانلود، اعلان‌های تماس، پیام، یافتن تلفن، دوربین از راه دور، کنترل موسیقی و موارد دیگر پشتیبانی می‌کند. علاوه بر سنسور ضربان قلب و مانیتور اشباع اکسیژن خون، شتاب‌سنج 3 محوره و موتور لرزش روتور نیز داخل آن قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات ریلمی واچ اس 2 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر