coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات اوپو فایند ایکس 8 پیش از عرضه رسمی فاش شد

برند اوپو به زودی با گوشی‌های جدید خود بازار محصولات پرچمدار را رقابتی‌تر می‌کند. حال، پیش از معرفی رسمی، مشخصات اوپو فایند ایکس 8 لو رفته است.

افشاگر مشهور دنیای تکنولوژی، Digital Chat Station، امروز از مشخصات کلیدی یک گوشی از برند OPPO پرده برداشته است. حدس زده می‌شود که این گوشی همان OPPO Find X8 است که قرار است به زودی در بازار عرضه شود. برای آگاهی از این مشخصات و ویژگی‌ها در ادامه با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات اوپو فایند ایکس 8

بر اساس اظهارات Digital Chat Station گوشی اوپو Find X8 از مشخصات برجسته‌ای برخوردار خواهد بود. این مشخصات در موارد زیر خلاصه می‌شوند:

پردازنده: تراشه به کار رفته در این گوشی دایمنسیتی 9400 مدیاتک خواهد بود؛ یک تراشه قدرتمند که بر اساس فرآیند نسل دوم N3 TSMC ساخته شده و انتظار می‌رود که در ماه اکتبر عرضه شود. شایعه شده است که این پردازنده رقیب اصلی پرچمدار آینده کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 4 خواهد بود.

صفحه نمایش: در گوشی اوپو فایند X8 یک صفحه نمایش 6.5 اینچی LTPO با وضوح احتمالا 1.5K وجود خواهد داشت. هنوز مشخص نیست که این نمایشگر کاملا مسطح و تخت خواهد بود یا خیر.

مشخصات اوپو فایند ایکس 8

دوربین: یک سیستم دوربین سه‌گانه در پنل پشتی این گوشی با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی با اندازه بزرگ 1/1.4 اینچی تعبیه خواهد شد. علاوه بر این، یک لنز پریسکوپ با زوم 3 برابری وجود خواهد داشت که همچنان از فناوری پردازش تصویر Hasselblad برای ثبت تصاویر پیشرفته و باکیفیت استفاده می‌کند.

گفته می‌شود که مدل پرو این گوشی دارای سیستم دوربین چهارگانه با لنزهای پریسکوپ دوگانه خواهد بود. همچنین به نظر می‌رسد که پردازنده Dimensity 9400 از برند مدیاتک یک انتخاب عاقلانه برای پرچمداران آینده اوپو است. شایعه شده است که سری ویوو X200 نیز به این تراشه مجهز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات اوپو فایند ایکس 8 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر