coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

معرفی 3 محصول آرایشی غیرمجاز توسط سازمان غذا و دارو

سازمان غذا و دارو فروش 3 محصول آرایشی غیرمجاز موجود در بازار ایران را ممنوع دانست و نسبت به جمع‌آوری آنها دستورات لازم را داده است.

سازمان غذا و دارو مستقیماً دستور جمع‌آوری 3 محصول آرایشی غیرمجاز شامل برندهایی «Clean & Clear» و «NEUTROGENA» و «AVEENO» را از بازار صادر کرد. محصولات این برندها که در دسته برندهای تولیدکننده محصولات مراقبت از پوست قرار دارند، سالهاست که در کشور خرید و فروش می‌شود و طرح جمع ‌آوری آنها زمان زیادی را مطالبه می‌کند.

درخصوص اینکه چرا این 3 برند غیرمجاز شناخته شده، هنوز اطلاعاتی در دست نیست و سازمان غذا و دارو نیز علت این تصمیم را فاش نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت آئین نامه توزیع اینترنتی دارو ؛ اعتراض پلتفرم‌ها نتیجه داد

جمع‌آوری 3 محصول آرایشی غیرمجاز از سطح بازار

روابط عمومی سازمان غذا و دارو، نام سه برند «نوتروژینا»، «کلین اند کلیر» و «اوینو» را در لیست برندهای غیرمجاز محصولات آرایشی و بهداشتی قرار داده است.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با اعلام اینکه این اطلاع‌رسانی صرفاً شامل نام تجاری محصولات با نوشتار ذکرشده، بوده از معاونت‌های غذا و دارو خواست نسبت به جمع‌آوری نمونه های مکشوفه و غیر مجاز فوق در سطح عرضه اقدام لازم را انجام دهند.

جمع‌آوری 3 محصول آرایشی غیرمجاز از سطح بازار

ضمناً باید بگوییم که انگار سازمان غذا و دارو نمی‌خواهد اطلاعاتی درخصوص این تصمیم به مردم بدهد و این قضیه احتمالاً پنهان خواهد ماند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص غیرمجاز دانستن فروش محصولات سه برند ذگر شده چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر