coinex
otetmarket
قاصدک 24

ویژگی رویدادهای انحصاری واتساپ اکنون برای چت گروهی در دسترس است

چندی پیش واتساپ اعلام کرد که قصد دارد ویژگی جدیدی ارائه کند که چت گروهی برای مخاطبین جذاب‌تر شود. اکنون این ویژگی در نسخه بتا ظاهر شده است.ماه گذشته واتساپ اعلام کرد ویژگی جدیدی را طی ماه‌های آینده ارائه می‌کند. این ویژگی در واقع قرار است به شما کمک کند با افرادی که می‌خواهید گروه جدیدی را ایجاد کرده و یا برنامه جدیدی را تدارک ببینید. این قابلیت هم اکنون در نسخه بتای اندروید 2.24.14.9 در دسترس است.


بیشتر بخوانید:


مشخصات ویژگی چت گروهی در واتساپ

بر اساس گزارش WABetaInfo، پس از ارائه این قابلیت با کلیک بر روی نماد گیره کاغذ در چت گروهی یک نماد «رویداد» اضافی ارائه می‌شود که به شما اجازه می‌دهد یک چت گروهی جدید ایجاد کنید. البته به نظر می‌رسد فقط خالق یا صاحب گروه بتواند تغییرات ایجاد کند اما اعضای گروه هم می‌توانند رویداد را مشاهده کرده و آن را تائید و رد نمایند. البته توجه داشته باشید رویدادهای گروهی رمزگذاری شده‌اند.

مشخصات ویژگی جدید واتساپ

همانطور که گفته شد، ویژگی چت گروهی فعلا فقط برای نسخه بتا ارائه شده بنابراین اگر نمی‌توانید تا زمان عرضه عمومی صبر کنید، باید در نسخه بتا ثبت‌نام کنید.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی چت گروهی واتساپ چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری ایران و جهان را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر