coinex
otetmarket
قاصدک 24

سامسونگ گلکسی A06 با باتری 5000 میلی‌آمپری تاییدیه FCC را دریافت کرد

هفته گذشته، سامسونگ گلکسی A06 در پایگاه داده Geekbench مشاهده شد که نشان می‌داد این گوشی از پردازنده MediaTek Helio G85 استفاده می‌کند. متأسفانه این همان پردازنده‌ای است که در مدل قبلی یعنی گلکسی A05 نیز به کار رفته بود.اکنون گلکسی A06 توسط FCC تاییدیه فروش گرفته و این فرآیند ظرفیت باتری آن را نیز فاش کرده است. ظرفیت واقعی این باتری 4855  میلی‌آمپر است که به صورت معمول با مقدار 5000 میلی‌آمپر تبلیغ خواهد شد. این ظرفیت باتری نیز مشابه باتری گلکسی A05 است.


بیشتر بخوانید:


سامسونگ گلکسی A06 کوچکتر از نسل قبلی

اطلاعات دیگری که توسط FCC منتشر شده، نشان می‌دهد که Galaxy A06 دارای Wi-Fi دو بانده، بلوتوث و 4G LTE است. البته پشتیبانی از شبکه 5G در این مدل وجود ندارد، زیرا چیپست آن از این فناوری پشتیبانی نمی‌کند.

ابعاد Galaxy A06 برابر با 167.3 در 77.31 میلی‌متر است. این ابعاد کمی کمتر از ارتفاع و عرض گلکسی A05 و اولین تفاوت بین این دو مدل بشمار می‌رود. هنوز اطلاعاتی در مورد ضخامت این گوشی منتشر نشده است.

این تمامی اطلاعاتی است که تا کنون در مورد گلکسی A06 داریم، اما با توجه به اینکه این گوشی در حال گذراندن مراحل دریافت تاییدیه‌ها است، به زودی اطلاعات بیشتری در مورد آن منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر