coinex
otetmarket
قاصدک 24

رنگ‌بندی سامسونگ گلکسی S24 FE فاش شد [+مشخصات، تاریخ عرضه]

سامسونگ هر ساله در نیمه دوم سال نسخه Fan Edition یا FE از گوشی پرچمدار گلکسی S خود را عرضه می‌کند و با نزدیک شدن به این زمان، اخبار و شایعات مربوط به سامسونگ گلکسی S24 FE نیز با شدت بیشتری منتشر می‌شود.

جدیدترین خبرها شامل گزینه‌های رنگی است که سامسونگ برای مشتریانی که گلکسی S24 FE را خریداری می‌کنند ارائه خواهد داد. می‌توانید حدس بزنید که رنگ اصلی این گوشی چه خواهد بود؟


بیشتر بخوانید:


بازگشت سامسونگ گلکسی S24 FE با رنگ مشکی

جای تعجب نیست که رنگ مشکی همیشه پرطرفدارترین رنگ برای گوشی‌ها است و سامسونگ بیشتر واحدهای گلکسی S24 FE را با این رنگ تولید خواهد کرد. سایر گزینه‌های رنگی این دستگاه، که توسط Ross Yong از DSCC فاش شده‌اند، شامل خاکستری، آبی روشن، سبز روشن و زرد هستند.

قبلا تصاویر گلکسی S24 FE  در رنگ سبز روشن متشر شده بود. این تصاویر حاشیه‌های باریک‌تر و صفحه‌نمایش بزرگ‌تری را نشان می‌دادند که انتظار می‌رود اندازه آن 6.65 اینچ باشد.

با این حال، نباید انتظار داشته باشید که این دستگاه از چیپست اسنپدراگون استفاده کند. گزارش‌های قبلی نشان داده‌اند که گلکسی S24 FE با چیپست اگزینوس 2400، همان چیپستی که سامسونگ امسال در برخی نسخه‌های گلکسی S24 و گلکسی S24+ استفاده کرده، عرضه خواهد شد.

این گوشی دارای 12 گیگابایت رم، اندروید 14 به صورت پیش‌فرض، و یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه یک دوربین فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو 8/10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری خواهد بود.

هنوز اطلاعات دقیقی از زمان عرضه گلکسی S24 FE توسط سامسونگ منتشر نشده است، اما احتمالاً یا در اواخر امسال یا اوایل سال آینده شاهد معرفی آن خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: 

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر