coinex
otetmarket
قاصدک 24

سری گلکسی S25 تجربه بازی Genshin Impact با 120 فریم در ثانیه فراهم می‌کند

گزارش جدیدی حاکی از آن است که برخی دستگاه‌های سری گلکسی S25 ، مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 خواهند بود و می‌توان آنها را به عنوان قدرتمندترین گوشی گیمینگ تلقی کرد.شایعات زیادی درباره گلکسی S25 شنیده می‌شود. علاوه بر طراحی جدید، انتظار می‌رود که گوشی‌های پرچمدار سامسونگ در سال 2024 به تراشه‌های قدرتمندتری مجهز شوند. در حالی که برخی شایعات حاکی از حذف تراشه‌های داخلی سامسونگ هستند، برخی دیگر از احتمال استفاده سامسونگ از تراشه‌های مدیاتک برای اولین بار در تاریخ این شرکت خبر می‌دهند.


بیشتر بخوانید:


گلکسی S25 قدرتمندترین گوشی گیمینگ راه را برای اجرای بازی‌های AAA باز می‌کند

به گزارش Digital Chat Station، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 دارای تکنولوژی تولید فریم با کمک هوش مصنوعی است. این تکنولوژی مشابه تکنولوژی FSR شرکت AMD و DLSS شرکت Nvidia عمل می‌کند. با این تکنولوژی، تراشه قادر است بازی Genshin Impact را با رزولوشن 1080p و نرخ 120 فریم در ثانیه اجرا کند. گوشی‌های پرچمدار مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 می‌توانند این بازی را با 60 فریم در ثانیه و تنظیمات گرافیکی کامل اجرا کنند.

تولید فریم با کمک هوش مصنوعی، نرمی بازی را افزایش می‌دهد اما همچنین ممکن است تأخیر ورودی و مصنوعات گرافیکی بیشتری ایجاد کند. هنوز باید دید کوالکام چگونه این مشکلات را در تراشه پرچمدار آینده خود که قرار است در اکتبر 2024 رونمایی شود، مدیریت می‌کند. این تکنولوژی احتمالاً بر روی همه بازی‌ها کار نخواهد کرد و نیاز به یکپارچه‌سازی توسط توسعه‌دهندگان دارد.

گلکسی S25 قدرتمندترین گوشی گیمینگ
گلکسی S25 قدرتمندترین گوشی گیمینگ

تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 دارای هسته‌های CPU سفارشی Oryon و GPU Adreno 830 (با فرکانس 935 مگاهرتز) است. گفته می‌شود این تراشه با استفاده از فرآیند ساخت 3 نانومتری TSMC تولید شده و شایعات حاکی از آن است که هزینه بیشتری نسبت به اسنپدراگون 8 نسل 3 دارد. هنوز مشخص نیست که سامسونگ از این تراشه فقط در مدل گلکسی S25 اولترا استفاده می‌کند یا آن را به مدل‌های وانیلا و پلاس گلکسی S25 نیز می‌آورد.

اگر این تراشه به اندازه‌ای که شایعات می‌گویند قدرتمند باشد، می‌تواند راه را برای اجرای بازی‌های AAA مانند Assassin’s Creed: Mirage و Resident Evil Village بر روی گوشی‌های اندرویدی باز کند، همان‌طور که تراشه A17 Pro این امکان را برای سری آیفون 15 پرو فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: 

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر