coinex
otetmarket
قاصدک 24

گلکسی‌ رینگ خروپف و دمای پوست شما را اندازه‌گیری می‌کند

هرچه به به 10 ژوئیه و زمان عرضه گلکسی‌ رینگ نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات بیشتری درباره‌ی این محصول منتشر می‌شود که نشان از قابلیت‌های کنترل سلامتی کاربران دارد.

«اکنون یکی از منابع معتبر Android Authorityتوانسته برخی از ویژگی‌های  گلکسی رینگ را از طریق حذف APK Samsung Health پیدا کند.»آنطور که مشخص است گجت جدید سامسونگ علاوه بر کنترل ضربان قلب و استرس،توانایی اندازه گیری دمای پوست و ردیابی دوره های ماهیانه را دارد.گلکسی رینگ حتی می‌تواند خروپف شما را تشخصی بدهد اما برای این کار نیاز دارید که گوشی خود را با شارژ کامل در نزدیکی خود قرار دهید.


بیشتر بخوانید:


قیمت جهانی گلکسی‌ رینگ

شاید این ویژگی‌ها برای کاربران جذاب باشد اما خب تمامی این‌ها در دیگر گلکسی واچ‌های سامسونگ هم وجود دارند. البته انتظار می‌رود گلکسی‌ رینگ در کنار بهترین گجت های 2024 عملکرد بهتری ارائه کند.

انتظار می‌رود گلکسی رینگ بین 300 تا 350 دلار یا 35000 روپیه در بازارهای بین المللی قیمت داشته باشد. البته شما احتمالا برای استفاده از آن نیاز به پرداخت 10 دلار برای خرید اشتراک ماهانه Samsung Health دارید تا ویژگی‌های بیشتری از جمله Fitbit Premium در اختیارتان قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر