coinex
otetmarket
قاصدک 24

آنر 200 پرو اسمارت فون رسمی جام جهانی اسپرت شد

جام جهانی اسپرت هفته آینده در عربستان صعودی آغاز خواهد شد. اکنون مشخص شد که نهاد EWCF همکاری جدیدی با آنر شروع کرده و آنر 200 پرو را به عنوان اسمارت فون رسمی این مسابقات انتخاب کرده است.

آنطور که مشخص است آنر 200 پرو گوشی هوشمند رسمی مسابقات خواهد بود و بازیکنان در بازی‌های محبوبی مانند Free Fire، Honor of Kings و مسابقات ML:BB زنان از آن استفاده می‌کنند.


بیشتر بخوانید:


مشخصات آنر 200 پرو

در واقع همانطور که Ralf Reichert، مدیر عامل بنیاد جام جهانی Esports، اعلام کرد، ورزشکاران EWC  به یک گوشی گیمینگ نیاز دارند که در بخش بازی عملکرد خوبی ارائه داده باشد. طبق گفته‌های وی آنر 200 پرو ازاستاندارهای آنها هم فراتر رفته است.

طبق گفته‌های دکتر Ray، مدیر ارشد مدیریت آنر، این شرکت گوشی هوشمند رسمی مسابقات پیش رو را برای تمام مسابقه‌های موبایلی تامین کرده و شرکت کنندگان می‌توانند با استفاده از آنها تمام محدودیت‌های موجود را کنار بزنند.

در بررسی‌ها، گوشی آنر 200 پرو یک گوشی هوشمند فوق‌العاده با طراحی منحصر به فرد، صفحه نمایش OLED عالی و عمر باتری خوب با شارژ سریع معرفی شده است. به لطف چیپست Snapdragon 8s Gen 3، هیچ کمبودی در انجام کارهای سنگین از جمله بازی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات آنر 200 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر