coinex
otetmarket
قاصدک 24

ریلمی C63 با صفحه نمایش 90 هرتزی به بازار هند می آید [+ قیمت و مشخصات فنی]

ریلمی C63 پس از آنکه ماه گذشته در اندونزی عرضه شد، حالا به بازار هند راه پیدا کرده است. این گوشی اقتصادی از مشخصات برجسته‌ای مانند طراحی برتر و باتری بزرگ برخوردار است.

ریلمی از جدیدترین گوشی ارزان قیمت سری C خود در هند رونمایی کرده است. این گوشی همان Realme C63 است که در ماه می 2024 به طور رسمی در اندونزی معرفی شد و اکنون در بازار هند نیز عرضه شده است. برای آگاهی از کلیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت نسخه هندی این گوشی در ادامه با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ریلمی C63

ریلمی C63 دارای یک صفحه نمایش 6.74 اینچی IPS LCD با وضوح اچ‌دی پلاس (HD+) و نرخ نوسازی 90 هرتزی است. این نمایشگر نرخ نمونه برداری لمسی 180 هرتزی و حداکثر روشنایی 450 نیتی را ارائه می‌دهد. در بخش سخت افزار این گوشی از تراشه UNISOC T612 استفاده شده که با حداکثر 4 گیگابایت رم از نوع LPDDR4X و 128 گیگابایت حافظه داخلی جفت می‌شود. این گوشی از یک درگاه برای کارت حافظه میکرواس‌دی برخوردار است که فضای ذخیره سازی را تا 2 ترابایت افزایش می‌دهد. شایان ذکر است که این گوشی با وجود قیمت پایین و به صرفه، در یک گزینه با روکش چرم گیاهی زیبا در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود.

ریلمی C63
Realme C63

منبع تغذیه این دستگاه یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع سیمی 45 واتی پشتیبانی می‌کند. برای تصویربرداری نیز یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه یک سنسور عمق سنج در پنل پشت قرار گرفته و در پنل جلویی هم یک دوربین 8 مگاپیکسلی جهت ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی تعبیه شده است. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه Realme C63 می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت، جک هدفون 3.5 میلی‌متری، اسکنر اثر انگشت جانبی و رابط کاربری Realme UI مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 اشاره کرد.

قیمت ریلمی C63

شرکت ریلمی گوشی Realme C63 را در دو رنگ سبز یشمی و آبی چرمی در بازار هند عرضه کرده است. همان‌طور که از نام آن پیداست، در بدنه رنگ آبی از چرم مصنوعی استفاده شده که حس یک گوشی رده بالا را به مخاطب القا می‌کند.

ریلمی C63
رنگبندی ریلمی C63

این دستگاه در یک نسخه با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در بازار موجود شده که قیمت آن برابر 8999 روپیه (تقریبا معادل 108 دلار آمریکا) است. فروش اولیه این دستگاه از تاریخ 3 جولای 2024 آغاز خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند این گوشی را از طریق وب‌سایت رسمی برند ریلمی، فروشگاه آنلاین Flipkart و همچنین فروشگاه‌های خرده‌فروشی آفلاین تهیه کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی جدید ریلمی یعنی ریلمی C63 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به شاتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر