coinex
otetmarket
قاصدک 24

ردمی K70 Ultra در ماه جولای سال جاری رسما معرفی خواهد شد

مدیر کل ردمی، زمان عرضه ردمی K70 Ultra را برای ماه جولای تایید کرده است. این گوشی در بازارهای جهانی با نام شیائومی 14T پرو به فروش خواهد رسید.

امروز، وانگ تنگ توماس، مدیر کل کمپانی ردمی، ویدیویی را در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرده و از نزدیک بودن زمان عرضه گوشی Redmi K70 Ultra در بازار چین خبر داده است. در این ویدئو، یک گفتگوی اختصاصی میان مدیر کل ردمی و بنیانگذار و مدیر عامل شیائومی، لی جون، به تصویر کشیده شده است. Wang Teng Thomas در این ویدیو مدعی شده که گوشی ردمی K70 اولترا در حال حاضر برای عرضه کاملا آماده است. او همچنین به یک‌سری جزئیات درباره مشخصات کلیدی این دستگاه اشاره کرده که در ادامه آنها را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ردمی K70 Ultra

ردمی K70 Ultra، مانند نسل قبلی خود یعنی ردمی K60 Ultra، یک گوشی متمرکز بر عملکرد خواهد بود. این گوشی، در محدوده قیمتی 3000 یوانی (معادل 412 دلار) در بخش عملکرد به پادشاه گوشی‌های هوشمند ​​تبدیل خواهد شد. بر اساس گزارش‌ها، این گوشی دارای تراشه قدرتمند دایمنسیتی 9300 پلاس مدیاتک خواهد بود. این همان تراشه‌ای است که در گوشی iQOO Neo 9S Pro به کار رفته و در طول چند هفته گذشته که در چین معرفی شده، حسابی مورد استقبال قرار گرفته است.

ردمی K70 Ultra
جعبه ردمی K70 Ultra

وانگ تنگ توماس می‌گوید که علاوه بر تراشه قدرتمند، Redmi K70 Ultra از یک تراشه گرافیکی مستقل با قدرت بالا و یک سیستم خنک‌کننده کم‌نظیر برخوردار خواهد بود. شما می‌توانید جعبه ردمی K70 Ultra که در روز جمعه توسط توماس در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده را در بالا مشاهده کنید.

همچنین، این برند اخیرا اعلام کرده که Redmi K70 Ultra با داشتن گواهی IP68 مقاومت خوبی در برابر گرد و غبار و آب خواهد داشت. گفته می‌شود که این گوشی دارای یک صفحه نمایش تخت 8T OLED با وضوح 1.5K و نرخ نوسازی 144 هرتزی خواهد بود. برای دوام و استقامت بهتر نیز فریم وسطی این گوشی فلزی خواهد بود.

انتظار می‌رود که ردمی K70 اولترا با حداکثر 24 گیگابایت رم از نوع LPDDR5x، یک ترابایت حافظه داخلی از نوع UFS 4.0 و باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 120 واتی وارد بازار شود. ممکن است که این گوشی از یک دوربین جلویی 20 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و دوربین سه‌گانه عقبی 50 مگاپیکسلی + 8 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی در پنل پشتی برخوردار باشد.

گفته می‌شود که در هفته‌های آینده یک نسخه بهینه‌شده از Redmi K70 Ultra با دوربین‌های بهتر با نام Xiaomi 14T Pro در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی پرچمدار ردمی K70 Ultra چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر