coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

کاهش قیمت بلیت هواپیما ؛ نرخ‌های جدید به زودی اعلام می‌شود

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از کاهش قیمت بلیت هواپیما خبر داد. طبق گفته وی، قیمت جدید بلیت هواپیما در شرکت‌های هواپیمایی درحال بارگذاری است.

مقصود اسعدی سامانی به میان خبرنگاران آمد و ضمن اشاره به تأثیر منفی دلالان بر روی بازار حمل و نقل هوایی مسافری، بیان کرد که کاهش قیمت بلیت هواپیما در دستور کار است و شرکت‌های هواپیمایی، مشغول بارگذاری قیمت‌های جدید بلیط هواپیما هستند. ضمناً برای اینکه خیال مسافرین راحت شود، وی گفته است که اگر قیمت بلیت هواپیما ارائه شده از قیمت شرکت‌های هواپیمایی بالاتر بود، با شماره انجمن شرکت‌هایی هواپیمایی تماس گرفته تا مسئله پیگیری شود.

گفتنی‌ست که با دستوری شدن نرخ‌های بلیت هواپیما، سروکله دلالان و افراد منفعت‌طلب به این بازار باز و همین موضوع هم موجب اعتراض شرکت‌های هواپیمایی و هم مسافران شد. در پس بازار به وفور شاهد فروش بلیت هواپیما توسط این افراد سودجو بوده و هستیم؛ پس هرچه زودتر باید اقدامی مناسب و سنجیده بکار گرفته شود تا بازار هواپیمایی کشور مانند بازار خودرو نشود.

در مورد بازار خودرو باید بگوییم که سالهاست دلالان و سودجویان بر این بازار چنبره زده و قیمت‌ها را به حدی بالا برده که دیگر توانایی کنترل آن توسط هیچ نهادی وجود ندارد. این بازار فی‌الحال در رکود است، اما با افزایش قیمت دلار (برگشت به کانال 62 هزاز تومان) تا چند روز دیگر فعالیت‌ این افراد شدت گرفته و با خواهید دید که در 1 روز قیمت انواع خودرو به شدت افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: تعیین نرخ بلیت هواپیما بر عهده سازمان هواپیمایی گذاشته شد

کاهش قیمت بلیت هواپیما در دستور کار است

مقصود اسعدی سامانی، دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی درخصوص آخرین وضعیت قیمت بلیت هواپیما گفت: «قیمت‌های جدید در سایت و دفتر فروش شرکت‌های هواپیمایی درحال بارگذاری است. ما به مردم اعلام کرده‌ایم که اگر بلیت هواپیما را با قیمتی بالاتر از نرخ‌های اعلامی توسط ایرلاین‌ها خریداری کردند، می‌توانند با شماره انجمن هوپیمایی (02144042417) تماس گرفته و مورد را اعلام کنند تا بررسی‌های لازم انجام گیرد.»

کاهش قیمت بلیت هواپیما در دستور کار است

پیش‌تر قیمت‌گذاری دستوری برای فروش بلیت به کار گرفته شد و همین مورد منجربه به جولان دلالان شد و بازار فروش بلیت هواپیما به یغما رفت. حال اسعدی سامانی با تاکید بر این‌که با آزادسازی، عرضه بلیت افزایش و قیمت‌ها کاهش می‌یابد، اظهار کرد:‌

«با افزایش درآمدها، ایرلاین‌ها هواپیماهای زمین‌گیر را سرخط می‌آورند و قطعاً نرخ‌ها از قیمت‌های الان کمتر خواهد شد.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما چیست؟ آیا دست دلالان و سودجویان از بازار فروش بلیت هواپیما کوتاه می‌شود؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر