coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

مشخصات باتری و دوربین گلکسی A16 سامسونگ فاش شد؛ تکرار‌ مشخصات نسل قبل

مشخصات گوشی گلکسی A16 سامسونگ که قرار است به زودی عرضه شود، امروز از طریق یک گواهینامه BIS به صورت آنلاین منتشر شد.GalaxyClub گزارش مشخصات باتری و دوربین گوشی اقتصادی گلکسی A16 را تأیید کنند، اما اگر انتظار تغییرات بزرگ داشتید، ممکن است ناامید شوید. تا کنون، به نظر می‌رسد گلکسی A16 هیچ سورپرایزی در بر ندارد.


بیشتر بخوانید:


گلکسی A16 سامسونگ از دوربین و باتری مشابه استفاده می‌کند

گزارش‌ها حاکی از آن است که سامسونگ تغییری در مشخصات دوربین و باتری گلکسی A16 نسبت به مدل فعلی گلکسی A15 نخواهد داد.

میان‌رده جدید سامسونگ دارای یک مجموعه دوربین سه‌گانه در پشت خواهد بود که شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک حسگر فوق عریض 5 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی می‌شود که کارآیی چندانی ندارد. دوربین سلفی نیز همچنان با رزولوشن 13 مگاپیکسلی باقی می‌ماند.

گلکسی A16 سامسونگ
گلکسی A16 سامسونگ تکرار نسل قبل

گلکسی A16 از دو باتری با مدل‌های متفاوت استفاده خواهد کرد که احتمالاً نشان‌دهنده وجود دو تأمین‌کننده است. در همین گزارش آمده که این گوشی به مانند گلکسی A15 به باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت مجهز خواهد بود و در واقع در این قسمت هم تغییری ایجاد نشده است.

و اگر ظرفیت باتری بهبود نیافته است، احتمالاً سرعت شارژ نیز بهبود نخواهد یافت. به احتمال زیاد باتری گلکسی A16 با سرعت شارژ 25 وات به حداکثر می‌رسد.

گلکسی A15 یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند در اروپا در سه‌ماهه اول سال 2024 بود و به نظر می‌رسد سامسونگ از اصل “اگر خراب نیست، تعمیرش نکن” پیروی می‌کند. مدل جدید احتمالاً با نرم‌افزار جدیدتری عرضه می‌شود، اما باید منتظر بمانیم و ببینیم در مقایسه با مدل‌های قبلی چه تغییراتی ممکن است داشته یا نداشته باشد.

سامسونگ هنوز چیزی درباره گلکسی A16 اعلام نکرده است، اما با توجه به اینکه گلکسی A15 در دسامبر گذشته معرفی شد، مدل جدید احتمالاً قبل از پایان سال و در زمان خرید تعطیلات به فروش خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر