coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

توافق جدید کوالکام و منچستریونایتد برای فصل 2024/2025 لیگ برتر انگلستان

کوالکام، شرکت پیشرو در تولید تراشه، قراردادی را با باشگاه فوتبال منچستریونایتد امضا کرده است که بر اساس آن، لوگوی اسنپدراگون بر روی پیراهن‌های خانگی این تیم در فصل آینده لیگ برتر انگلستان (2024/2025) قرار خواهد گرفت. این پیراهن‌ها با برند اسنپدراگون به زودی برای خرید توسط هواداران پرشمار این باشگاه در دسترس خواهند بود.پیراهن‌های منچستریونایتد توسط شرکت بزرگ ورزشی آدیداس تولید می‌شوند و در فصل آینده، لوگوی اسنپدراگون بر روی پیراهن قرمز خانگی این تیم نقش خواهد بست. این یک نقطه عطف مهم برای کوالکام محسوب می‌شود و نشان‌دهنده پیشرفت این شرکت در بازار تراشه‌ها است.


بیشتر بخوانید:


پیراهن باشگاه منچستریونایتد و تبلیغ تراشه اسنپدراگون

کوالکام به عنوان شریک جهانی رسمی باشگاه منچستریونایتد، اولین حضور لوگوی خود را در زمان آغاز تور پیش‌فصل این تیم در ایالات متحده و اروپا در این ماه خواهد داشت. یکی از مسابقات این تور، دیدار بین منچستریونایتد و رئال بتیس در ورزشگاه اسنپدراگون در سن دیگو، کالیفرنیا در تاریخ 31 ژوئیه خواهد بود که بخشی از مسابقات جام اسنپدراگون است.

توافق جدید کوالکام و منچستریونایتد برای فصل 2024/2025 لیگ برتر انگلستان

کوالکام اعلام کرده که این همکاری با محبوب‌ترین باشگاه فوتبال جهان، به شناخت جهانی برند اسنپدراگون کمک خواهد کرد. پلتفرم اسنپدراگون طبق اعلام کوالکام، در بیش از 3 میلیارد دستگاه الکترونیکی شخصی از جمله گوشی‌های هوشمند، لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها و دستگاه‌های پوشیدنی استفاده می‌شود.

قرارداد جدید پیراهن همچنین شامل ارائه‌هایی از واقعیت افزوده (AR) است که محتوای انحصاری باشگاه منچستریونایتد را در طول فصل ۲۰۲۴/۲۰۲۵ لیگ برتر انگلستان ارائه می‌دهد. جزئیات بیشتر در مورد تجربه واقعیت افزوده هنوز اعلام نشده است، اما به نظر می‌رسد که تجربه‌ای جذاب خواهد بود.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر