coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

آپدیت One UI 6.1 برای گوشی Galaxy A13 منتشر شد

اگر از کاربران گوشی Galaxy A13 (نسخه 4G) هستید، خبر خوبی برای شما داریم، گوشی شما حالا با آخرین ورژن سیستم عامل سامسونگ بروزرسانی خواهد شد. آپدیت One UI 6.1 برای گوشی Galaxy A13 در حالی منتشر می‌شود که یک ماه پیش برای نسخه 5G در دسترس قرار گرفت.آپدیت One UI 6.1 برای گوشی Galaxy A13 در اروپا منتشر شده و با شماره فریمور A137FXXU5EXE3 در دسترس است. حجم این به‌روزرسانی حدود 1.4 گیگابایت است اما شامل پچ امنیتی جدیدی نیست.

این آپدیت همچنان پچ امنیتی ماه می 2024 را که ماه گذشته دریافت شده بود، به همراه دارد. برای دریافت این به‌روزرسانی، به مسیر تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار » دانلود و نصب بروید.


بیشتر بخوانید:


ویژگی‌های آپدیت One UI 6.1 برای گوشی Galaxy A13

این به‌روزرسانی افکت‌های والپیپر را به Galaxy A13 اضافه می‌کند. شما می‌توانید به تصاویری که به عنوان والپیپر انتخاب می‌کنید افکت‌ها و قاب‌های مختلف اضافه کنید. نرم‌افزار جدید همچنین ویجت‌های بیشتری را به صفحه قفل می‌آورد که از اپلیکیشن‌های اصلی سامسونگ بشمار می‌رود.

امکان سفارشی‌سازی هشدارهای آلارم و یادآوری‌ها نیز فراهم شده است. سفارشی‌سازی هشدارهای آلارم شامل AR Emojis، تصاویر و ویدئوها می‌شود. همچنین می‌توانید چیدمان اطلاعات آلارم را تغییر دهید. سفارشی‌سازی هشدارهای یادآوری شامل رنگ‌های پس‌زمینه و تصاویر سفارشی است. شما می‌توانید تا دو استیکر سفارشی به هر روز در اپلیکیشن تقویم اضافه کنید.

قابلیت جستجو در اپلیکیشن گالری بهبود یافته و می‌توانید نتایج جستجو را براساس آلبوم‌ها، افراد، مکان‌ها، داستان‌ها و نوع‌ها فیلتر کنید.

ویژگی‌های آپدیت One UI 6.1 برای گوشی Galaxy A13
آپدیت One UI 6.1 برای گوشی Galaxy A13

مودها می‌توانند از صفحه اصلی روشن/خاموش شوند. همچنین می‌توانید ترتیب مودها را در تب مودها در اپلیکیشن مودها و روال‌ها تغییر دهید. One UI 6.1 اقدامات و شرایط بیشتری (مثل توقف آلارم یا نمایش هوشمند) برای روال‌ها اضافه کرده است.

قابلیت Quick Share جدید اکنون در Galaxy A13 موجود است. می‌توانید دستگاه‌ها و افراد (اعضای خانواده یا دوستان مجاز) را با استفاده از اپلیکیشن Samsung Find پیدا کنید. حتی می‌توانید مکان خود را با اعضای خانواده و دوستان به اشتراک بگذارید. گروه‌های تب در اینترنت سامسونگ می‌توانند بین دستگاه‌های مختلفی که با یک حساب سامسونگ وارد شده‌اند، همگام‌سازی شوند.

داده‌های Samsung Cloud اکنون به‌طور کامل رمزگذاری شده‌اند. Samsung Wallet اکنون از کلیدهای عبور پشتیبانی می‌کند. Samsung Health اکنون به شما اجازه می‌دهد تا اهداف روزانه سفارشی تعیین کنید و با رکوردهای ورزشی خود رقابت کنید. همچنین امکان ورود علائم جسمی و حالات روحی برای پیگیری چرخه قاعدگی زنان فراهم شده است.

ویجت آب‌وهوا اکنون اطلاعات مرتبط‌تری نمایش می‌دهد. می‌توانید متن را از طریق گفتار به نوشتار بدون مخفی کردن صفحه‌کلید سامسونگ وارد کنید. همچنین می‌توانید تمام اپلیکیشن‌های کوچک‌شده را به‌یک‌باره باز کنید اگر بیش از یک پنجره اپلیکیشن پاپ‌آپ دارید. One UI 6.1 اکنون سه گزینه حفاظت از سلامت باتری را ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: 

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر