coinex
otetmarket
قاصدک 24

تاریخ عرضه سری اوپو رنو 12 (Oppo Reno 12) در هند اعلام شد

تاریخ عرضه سری اوپو رنو 12 از سوی شرکت سازنده تایید شده است. این سری قبلا در کشور چین عرضه شده و به زودی در بازار هند نیز موجود خواهد شد.

اوپو اخیرا در اعلامیه‌ای تایید کرده که سری اوپو Reno 12 به زودی در کشور هند عرضه خواهد شد. گوشی‌های حاضر در این سری، قبلا در مراجع صدور گواهی مختلف قرار گرفته‌اند و همچنین در صفحات فروش وب‌سایت Flipkart دیده می‌شوند. با این حال، اوپو تا به امروز درباره تاریخ دقیق عرضه سخنی به میان نیاورده است. اکنون، گزارشی منتشر شده که می‌گوید این سری از گوشی‌های اوپو در هفته آینده به صورت رسمی وارد بازار هند خواهند شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ عرضه سری اوپو رنو 12

بر اساس گزارشی که توسط TheTechOutlookمنتشر شده، گوشی‌های اوپو رینو 12 و اوپو رینو 12 پرو در تاریخ 12 جولای 2024 در بازار هند عرضه خواهند شد. بر اساس آنچه که تاکنون فاش شده، مدل پایه این سری یعنی اوپو Reno 12 5G با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس خریداران خواهد بود. از سوی دیگر، مدل برتر یعنی اوپو Reno 12 Pro 5G در دو نسخه با 12 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم/ 512 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه خواهد شد.

تاریخ عرضه سری اوپو رنو 12
Oppo Reno 12

گفته می‌شود که اوپو رنو 12 فایوجی در بازار هند در سه رنگ هلویی، نقره‌ای و قهوه‌ای موجود خواهد شد. اوپو رنو 12 پرو فایوجی نیز در دو رنگ طلایی و قهوه‌ای در دسترس خریداران خواهد بود. محض یادآوری، اوپو Reno 12 دارای یک صفحه نمایش خمیده دوگانه است، در حالی که اوپو Reno 12 پرو از یک صفحه نمایش خمیده در هر چهار طرف برخوردار است. این دو دستگاه برای اولین بار در ماه می سال جاری در چین عرضه شدند.

طبق اظهارات برند اوپو، هر دو گوشی دارای یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی 80 واتی خواهند بود. علاوه بر این، گفته می‌شود که سری رنو 12 اوپو به ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز خواهد بود. در میان این ویژگی‌ها یک حالت AI Best Face وجود که حالت صورت انسان را تشخیص می‌دهد و چشم‌های بسته را در عکس‌ها ویرایش می‌کند. AI Eraser 2.0 نیز از هوش مصنوعی مولد برای حذف عناصر اضافه در پس‌زمینه، با دقت بالا، استفاده می‌کند. به خاطر داشته باشید که این اطلاعات از سوی شرکت سازنده تایید نشده و فقط یک گزارش کلی از گفته‌های افشاگران است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تاریخ عرضه سری اوپو رنو 12 در کشور هند چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر