coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ریلمی 13 پرو پلاس (Realme 13 Pro Plus) پیش از عرضه رسمی گواهی MIIT چین را دریافت کرد

گوشی ریلمی 13 پرو پلاس پیش از عرضه و معرفی رسمی، در پایگاه اطلاعاتی MIIT چین ظاهر شده است. این گوشی از مشخصات برجسته‌ای مانند باتری بزرگ و تراشه کوالکام برخوردار خواهد بود.

شرکت ریلمی در حال آماده شدن برای عرضه سری ریلمی 13 پرو در بازارهای جهانی از جمله هند است. اکنون، پیش از عرضه، مدل رده بالای این سری یعنی Realme 13 Pro Plus 5G، در پایگاه داده و اطلاعات MIIT چین فهرست شده و از این رو برخی از مشخصات کلیدی آن فاش شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ریلمی 13 پرو پلاس

گوشی ریلمی 13 Pro Plus در پلتفرم صدور گواهی MIIT با شماره مدل RMX3920 ظاهر شده است. اطلاعات موجود در این گواهی تأیید می‌کند که این گوشی از شبکه اتصالی 5G و اتصال دو سیم‌کارت به صورت هم‌زمان پشتیبانی خواهد کرد.

ریلمی 13 پرو پلاس
گواهی MIIT ریلمی 13 پرو پلاس

علاوه بر این، این گوشی با آخرین نسخه سیستم عامل اندروید یعنی اندروید 14 به بازار عرضه شده و از یک باتری بزرگ 5050 میلی آمپر ساعتی تغذیه خواهد کرد. ریلمی ممکن است که در زمان عرضه، ظرفیت باتری را برابر 5100 میلی آمپر ساعت یا 5200 میلی آمپر ساعت اعلام کند. سیستم ناوبری نیز شامل فناوری‌های GPS ،GLONASS و AGPS می‌شود.

به لطف قرار گرفتن نسخه جهانی این گوشی (با شماره مدل RMX3921) در مرجع صدور گواهی FCC، درباره وزن و ابعاد نیز یک‌سری جزئیات در دست است. لیست FCC نشان می‌دهد که ابعاد ریلمی 13 پرو پلاس برابر 161.34 در 73.91 در 8.23 ​​میلی‌متر و وزن آن تقریبا 190 گرم خواهد بود. شایان ذکر است که پایگاه داده و اطلاعات FCC نیز ظرفیت باتری 5050 میلی آمپر ساعتی را تایید کرده است.

ریلمی 13 پرو پلاس

یک افشاگر قابل اعتماد به نام Digital Chat Station نیز جزئیاتی را درباره سایر مشخصات Realme 13 Pro+ 5G در شبکه اجتماعی Weibo با کاربران به اشتراک گذاشته است. او می‌گوید که این گوشی با پردازنده اسنپدراگون 7s نسل 3 کوالکام و حداکثر 12 گیگابایت رم به بازار عرضه خواهد شد.

او همچنین مدعی شده که سیستم دوربین این گوشی از یک ماژول سه‌گانه در پنل پشت تشکیل می‌شود که یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (لنز سونی IMX890) به همراه یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی را در خود جای می‌دهد. گفته می‌شود که یک دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی (لنز سونی IMX 882) با زوم 3 برابر نیز در پنل پشت وجود خواهد داشت. برای ثبت تصاویر سلفی هم یک دوربین 32 مگاپیکسلی در پنل جلویی تعبیه خواهد شد.

از آنجایی که ریلمی پخش تبلیغات و پوستر از سری ریلمی 13 Pro را از مدتی پیش آغاز کرده، انتظار می‌رود که زمان عرضه این سری نزدیک و در ماه جاری باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی جدید ریلمی یعنی ریلمی 13 پرو پلاس فایوجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به شاتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر