coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

مشخصات و طراحی آیکو Z9 لایت فاش شد [+رنگ‌بندی و تاریخ عرضه]

پیش‌تر شایعاتی مبتنی بر عرضه آیکو Z9 لایت در اواسط ماه ژوئیه منتشر شده بود و حالا آیکو مهر تائیدی بر این اخبار زده و اعلام کرده که این گوشی هوشمند جدید 15 ژوئیه وارد بازار هند می‌شود.بر اساس گزارش‌های منتشر شده، آیکو Z9 لایت از اتصال 5G پشتیبانی می‌کند. آیکو با انتشار تصاویری کاربران را با طراحی این دستگاه آشنا کرده است.


بیشتر بخوانید:


مشخصات و طراحی طراحی آیکو Z9 لایت

آنطور که مشخص است، آیکو Z9 لایت به فریم تخت و دو دوربین در قاب پشتی مسطح این دستگاه مجهز است. اسلاید سیم کارت سمت چپ و قسمت بالایی را بلندگوها احاطه کرده‌اند.

آیکو هنوز هیچ اطلاعاتی از مشخصات فنی دستگاه منتشر نکرده اما طبق برخی شایعات، این دستگاه در واقع یک نسخه تغییر نام یافته ویوو T3 Lite است که اخیراً در هند عرضه شد. نکته جالب این است که ویوو T3 Lite یک گوشی هوشمند جدید نیست، بلکه آن نیز یک ویوو Y28s تغییر یافته است.

مشخصات و طراحی طراحی آیکو Z9 لایت

اگر این شایعه‌ها درست باشند، آیکو Z9 لایت با تراشه دایمنسیتی 6300 SoC، صفحه نمایش LCD 6.56 اینچی 90 هرتز HD+، حداکثر 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود.

این گوشی هوشمند دارای یک باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ 15 واتی است. بعلاوه اینکه اسکنر اثر انگشت در قسمت کناری تعبیه شده و از سه دوربین تشکیل شده است. دورین‌های پشتی متشکل از یک دوربین اولیه 50 مگاپیکسلی و دوربین ثانویه 2 مگاپیکسلی عمیق  و دوربین سلفی نیز به مانند بسیاری از بهترین گوشی های میان رده 2024 ، 13 مگاپیکسلی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تاریخ عرضه و طراحی آیکو Z9لایت چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر