coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

تصاویر آنر مجیک V3 و مجیک Vs3 منتشر شد [+مشخصات احتمالی]

آنر قصد دارد 12 ژوئیه رویدادی ویژه در چین برگزار کرده و در آن از دو گوشی هوشمند تاشوی خود یعنی مجیک V3 و مجیک Vs3 رونمایی کند. بر اساس اعلام تولیدکننده آنر مجیک V3 حتی از نسل قبلی خود مجیک V2 که در سال 2023 عرضه شد هم باریک‌تر خواهد بود.آنر قصد دارد لقب باریک‌ترین تاشوی جهان را همچنان در دست خود نگه دارد. انتظار می‌رود Magic Vs3 نسخه مقرون به صرفه‌تری از مجیک V3 باشد. به هر حال اکنون تصاویر جدیدی فاش شده که ما را با طراحی هر دو دستگاه آشنا می‌کند.


بیشتر بخوانید:


طراحی آنر مجیک V3 و مجیک Vs3

متاسفانه تاکنون فقط نمای پشتی مجیک V3 مشخص شده اما همین تصاویر محدود، جزیره‌ی دوربین منحصر به فردی را به ما نشان می‌دهد. آنر برای قاب پشتی از چرم مصنوعی استفاده کرده؛ احتمالا برجستگی و قاب دوربین در هر رنگ متفاوت خواهد بود.

طراحی آنر مجیک V3 و مجیک Vs3

اما مجیک Vs3 طراحی متفاوت‌تری را نمایش داده. پشت این دستگاه نیز از جنس چرم مصنوعی است با بافتی کاملا مشخص. جزیره دوربین سه‌گانه این دوربین در وسط پنل پشتی قرار گرفته و لبه‌های خمیده‌ای دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره آنر مجیک V3 و مجیک Vs3 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر