coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

OnePlus 13 کاملا در برابر آب مقاوم است

Digital Chat Station یکی از کاربران پرکار ویبو اطلاعات جدیدی درباره‌ی OnePlus 13 منتشر کرده است. این شایعات ادعا می‌کنند که گوشی‌های آینده وان پلاس بسیار مقاوم‌تر از نسل های قبلی هستند.DCS ادعا می‌کند که OnePlus 13 تاکنون موفق به کسب استاندارهای IP68 و IP69 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب شده است. این در حالی است که وان پلاس 12 فقط توانست رتبه IP65 را بدست آورد.


بیشتر بخوانید:


OnePlus 13 از نسل قبلی خود مقاوم‌تر است

گویا رقم دوم بعد از کد IP مقاوت در برابر آب را نشان می‌دهد. همانطور که می‌بینید برای وان پلاس 12 عدد 5 است یعنی در واقع این گوشی فقط در برابر جت‌های آب مقاوم است. عدد 8 نیز بدان معنی است که گوشی را می‌توان بیش از 30 دقیقه در عمق 1 تا 3 متری آب برای مدت زمانی غوطه‌ور کرد.

امتیاز 9 حتی در برابر جت‌های آب قدرتمند با دمای بالا نیز مقاوم است، بنابراین می‌توان گفت وان پلاس 13 کاملا در برابر آب مقاوم خواهد بود.

OnePlus 13 در برابر گرد و غبار و نفوذ آب زره‌پوش است
OnePlus 13 در برابر گرد و غبار و نفوذ آب زره‌پوش است

رقم اول نیز مقاومت در برابر گردوغبار را نشان می‌دهد. آنطور که مشخص است 6 بالاترین امتیاز ممکن است که گوشی جدید وان پلاس آن را هم بدست آورده. بنابراین نسل جدید هم مانند نسل قبلی کاملا در برابر گردوغبار مقاوم خواهد بود.

گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که این دستگاه دارای صفحه نمایش میکرو خمیده، باتری با ظرفیت حدود 6000 میلی آمپر ساعت و حسگر اثر انگشت اولتراسونیک است. البته تمامی این‌ها فعلا در حد شایعه باقی مانده برای آشنایی با مشخصات وان پلاس 13 باید تا زمان عرضه منتظر بمانیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره وان پلاس13 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر