coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ریلمی 13 پرو پلاس در پلتفرم صدور گواهی TENAA ظاهر شد [+ تصاویر واقعی]

ریلمی 13 پرو پلاس با شماره مدل RMX3920 در پلتفرم صدور گواهی TENAA ظاهر شد. در این پلتفرم، تصاویری از نمای پشتی، جلویی و کناری گوشی به اشتراک گذاشته شده است.

ریلمی 13 Pro+ به تازگی در مرجع صدور گواهی TENAA ظاهر شده است. لیست موجود در این مرجع صدور گواهی، طراحی دستگاه را از طریق عکس‌های واقعی از زوایای مختلف نشان داده است. به لطف افشاگران، از قبل می‌دانستیم که realme 13 Pro+ به احتمال زیاد از یک ماژول دوربین دایره‌ای شکل برخوردار خواهد بود و اکنون گواهی TENAA این مسئله را تایید کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


طراحی ریلمی 13 پرو پلاس

ریلمی 13 Pro پلاس در وب‌سایت TENAA با شماره مدل RMX3920 ظاهر شده است. طبق آنچه که در تصاویر به اشتراک گذاشته شده در این وب‌سایت دیده می‌شود، این گوشی دارای یک صفحه نمایش OLED خمیده و تنظیمات دوربین سه‌گانه در پنل پشت خواهد بود. ماژول دوربین این گوشی همان‌طور که انتظار می‌رفت، دایره‌ای شکل است و ریلمی قبلا از وجود یک‌سری ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در دوربین خبر داده است.

ریلمی 13 پرو پلاس
realme 13 Pro+

همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، برآمدگی دوربین ریلمی 13 Pro Plus بسیار برجسته و ضخیم است. اگرچه معمولا گوشی‌های ضخیم و بزرگ مورد استقبال کاربران قرار نمی‌گیرند، اما بزرگ بودن سنسورها برای عملکرد خوب دوربین جهت دریافت نور بیشتر ضروری است.

ریلمی 13 پرو پلاس

حدس زده می‌شود که Realme 13 Pro+ نیز یک گوشی متمرکز بر دوربین با تنظیمات بسیار قدرتمند باشد. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی به چیپست اسنپدراگون 7s نسل 3 کوالکام و یک باتری بزرگ 5050 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 80 واتی مجهز شود. ظاهرا در تنظیمات دوربین این دستگاه یک لنز تله فوتو با سنسور سونی IMX 882 و زوم اپتیکال 3 برابری وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ریلمی 13 پرو پلاس و طراحی و مشخصات آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر