coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ردمی A3x پیش از عرضه رسمی در آمازون هند ظاهر شد [+ قیمت و مشخصات کلیدی]

گوشی ردمی A3x که قبلا در بازارهای جهانی عرضه شده، حالا در وب‌سایت آمازون هند ظاهر شده است. این گوشی به زودی در یک نسخه 3/ 64 گیگابایتی در هند موجود خواهد شد.

کمپانی ردمی ماه گذشته از گوشی هوشمند جدید خود با نام Redmi A3x در بازارهای جهانی رونمایی کرد. اکنون، با وجود اینکه این برند هنوز هیچ اعلامیه رسمی در رابطه با عرضه این گوشی در بازار هند منتشر نکرده، لیست آمازون این دستگاه توسط کارشناسان وب‌سایت SmartPrix کشف شده است. این لیست جزئیات زیادی را درباره قیمت و مشخصات فنی این گوشی فاش کرده که در ادامه آنها را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت ردمی A3x

طبق اطلاعات موجود در فهرست آمازون هند، گوشی Redmi A3x در یک نسخه با 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در بازار هند در دسترس خواهد بود. قیمت این نسخه در بازار هند برابر 6999 روپیه خواهد بود. البته این گوشی در بازار جهانی یک نسخه دیگر هم دارد که با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه است.

ردمی A3x

مدلی که در آمازون هند مشاهده شده، رنگ سفید این گوشی را به نمایش گذاشته است. انتظار می‌رود که این گوشی در رنگ‌های بیشتری مانند مشکی، سبز اقیانوسی و سبز زیتونی در دسترس کاربران هندی قرار گیرد.

مشخصات ردمی A3x

گوشی ردمی A3 ایکس دارای یک صفحه نمایش 6.71 اینچی با رزولوشن 1650 در 720 پیکسل و نرخ نوسازی 90 هرتزی است. این گوشی به پردازنده Unisoc Tiger T603 با دو هسته ARM Cortex-A75 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با فرکانس 1.6 گیگاهرتز مجهز شده و از 3 یا 4 گیگابایت رم از نوع LPDDR4X و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی از نوع eMMC 5.1 برخودار است. شایان ذکر است که فضای ذخیره سازی آن از طریق کارت حافظه MicroSD تا 1 ترابایت قابل ارتقا است.

ردمی A3x
Redmi A3x

این گوشی از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 10 واتی از طریق پورت USB تایپ C انرژی می‌گیرد و بر روی سیستم عامل اندروید 14 اجرا می‌شود. طبق گفته‌های شرکت سازنده، این دستگاه تا سال 2027 میلادی دو به‌روزرسانی اصلی سیستم عامل اندروید و به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد.

سیستم دوربین این گوشی شامل یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، یک لنز QVGA و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی می‌شود. از دیگر مشخصات Redmi A3x می‌توان به جک هدفون 3.5 میلی‌متری، پشتیبانی هم‌زمان از دو سیم‌کارت و حسگر اثر انگشت جانبی اشاره کرد.

علاوه بر این، گفته می‌شود که شیائومی در حال آماده شدن برای عرضه یک تبلت مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی با نام Redmi Pad SE 8.7 4G به بازار هند است. همان‌طور که از نام آن پیداست، این دستگاه با اتصال LTE به بازار عرضه می‌شود که به کاربران امکان اتصال به اینترنت و همچنین برقراری تماس را می‌دهد. از آنجایی که این دستگاه قبلا توسط پلتفرم‌های صدور گواهی هندی تایید شده، می‌توان انتظار داشت که در هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری درباره آن توسط برند ردمی منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ردمی A3x چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر