coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

در سری گلکسی S25 سامسونگ خبری از مدل پلاس نخواهد بود

سری گلکسی S25 سامسونگ از سنت دیرینه پرچمداران این شرکت پیروی نمی‌کند. ظاهرا سامسونگ قصد دارد که مدل پلاس را از سری جدید اس حذف کند.

ظاهرا سامسونگ در حال ایجاد یک تغییر اساسی در سری گلکسی اس 25 است. تیم Android Headlines به تازگی جزئیات جدیدی را درباره پرچمداران آینده سامسونگ با کاربران به اشتراک گذاشته که از حذف مدل پلاس در سری Galaxy S25 خبر می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


حذف مدل پلاس از سری گلکسی S25 سامسونگ

تا به امروز اطلاعات زیادی درباره دو گوشی گلکسی اس 25 و گلکسی اس 25 اولترا منتشر شده و منابع بسیاری وجود این دو دستگاه را تایید کرده‌اند. با این حال، تاکنون درباره گلکسی اس 25 پلاس هیچ خبری منتشر نشده و هیچ پلتفرمی وجود آن را تایید نکرده است. شماره مدل گوشی‌های آینده سامسونگ عبارتند از SM-S931B/DS، SM-S938B ،SM-S938U ،SM-S938N و SM-S9380. بنابراین همان‌طور که می‌بینید، گلکسی S25 معمولی و گلکسی S25 Ultra در راه هستند اما متاسفانه گلکسی S25 Plus وجود خارجی ندارد.

سری گلکسی S25 سامسونگ

اگر به یاد داشته باشید، درزهای اولیه برای سری گلکسی اس 24، در جولای 2023، به یک مجموعه با سه مدل گلکسی S24، گلکسی S24+ و گلکسی S24 Ultra اشاره داشتند. با این حال، اطلاعات کنونی، نشان‌دهنده یک تغییر بالقوه در سنت همیشگی سامسونگ هستند؛ این یعنی سامسونگ از ارائه یک مدل در پرچمداران جدید خود صرف نظر کرده و تنها به دو مدل برای سری S25 بسنده کرده است. به نظر می‌رسد که این شرکت از میزان فروش گلکسی اس 24 پلاس رضایت نداشته و این مسئله به کنار گذاشته شدن گلکسی اس 25 پلاس منجر شده است.

سامسونگ معمولا در مدل‌های پلاس از صفحه نمایش بهتری در مقایسه با نسخه‌های معمولی استفاده می‌کند. برای مثال در سری گلکسی S24، نمایشگر مدل پلاس وضوح بالاتری (1440 در 3120 پیکسل) نسبت به مدل پایه داشت. با این حال، در سری گلکسی S23 هر دو مدل معمولی و پلاس دارای صفحه نمایشی با وضوح 1080 در 2340 پیکسل بودند. در هر صورت، به نظر می‌رسد که نمایشگر بهتر برای متقاعد کردن کاربران به خرید مدل پلاس کافی نبوده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره حذف مدل پلاس از سری گلکسی S25 سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر