coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شیائومی 14T پرو گواهی NBTC تایلند را دریافت کرد؛ عرضه نزدیک است

شیائومی 14T پرو با شماره مدل 2407FPN8EG تاییدیه پلتفرم صدور گواهی NBTC تایلند را دریافت کرد. این گوشی به زودی در کنار نسخه پایه در بازار تایلند موجود خواهد شد.

اگر به یاد داشته باشید، هفته گذشته، گوشی شیائومی 14T با شماره مدل 2407FPN8EG توسط مرجع صدور گواهی NBTC تایلند تایید شد. اکنون، این پلتفرم صدور گواهی، گوشی Xiaomi 14T Pro را هم تایید کرده و این مسئله نشان می‌دهد که سری 14T شیائومی به زودی در تایلند عرضه خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گواهی NBTC شیائومی 14T پرو

همان‌طور که در تصویر زیر نشان داده شده است، شیائومی 14T Pro در مرجع صدور گواهی NBTC با شماره مدل 2407FPN8EG ظاهر شده است. متاسفانه در این لیست به مشخصات دقیق دستگاه اشاره نشده، اما نشان‌دهنده عرضه قریب الوقوع شیائومی 14 تی پرو در بازار تایلند است.

شیائومی 14T پرو
گواهی NBTC شیائومی 14T پرو

محض یادآوری، شیائومی 13T در اواخر جولای سال گذشته تاییدیه NBTC را دریافت کرد و پس از آن در اوایل آگوست، نسخه پرو آن تایید شد. هر دو دستگاه متعاقبا در اواخر سپتامبر برای عرضه به بازار جهانی آماده شدند. اکنون، تاییدیه NBTC برای دو گوشی Xiaomi 14T و Xiaomi 14T Pro تقریبا یک ماه زودتر از نسل قبلی صادر شده است؛ بنابراین، به احتمال زیاد سری 14T زودتر از نسل قبلی و در اواخر آگوست یا اوایل سپتامبر به بازار عرضه خواهد شد.

مشخصات شیائومی 14T پرو

گفته می‌شود که گوشی شیائومی 14 تی پرو در واقع یک نسخه بهینه شده از Redmi K70 Ultra است که انتظار می‌رود در اواخر این ماه در چین عرضه شود. حدس زده می‌شود که 14T Pro دوربین‌های بهتری نسبت به ردمی K70 Ultra داشته باشد. لیست حاضر در وب‌سایت Camera FV-5 نشان می‌دهد که این گوشی از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در جلو برخوردار خواهد بود.

طبق اطلاعات موجود در گزارش‌ها، شیائومی 14T پرو دارای یک صفحه نمایش اولد با رزولوشن 1.5K و نرخ نوسازی 144 هرتزی خواهد بود. این گوشی به تراشه قدرتمند دایمنسیتی 9300 پلاس مدیاتک مجهز شده و منبع تغذیه آن یک باتری بزرگ 5500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی خواهد بود. شیائومی 14T Pro مانند نسل قبلی خود، حداکثر 16 گیگابایت رم از نوع LPDDR5x و 1 ترابایت حافظه داخلی از نوع UFS 4.0 را ارائه خواهد داد. علاوه بر این، انتظار می‌رود که از یک فریم فلزی و یک شاسی با استاندارد IP68 برخوردار باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی شیائومی 14T پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر