coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

رنگبندی آیکو نئو 9 اس پرو پلاس مشخص شد

تاکنون در تمامی تصاویر منتشر شده، آیکو نئو 9 اس پرو پلاس با یک رنگ ظاهر شده بود. امروز آیکو رسما تصاویر جدیدی منتشر کرده که ما را با رنگبندی این دستگاه آشنا می‌کند.آیکو قصد دارد نسخه تغییر نام یافته ویوو نئو اس پرو پلاس را 11 ژوئیه در کنار آیکو واچ جی تی، آیکو پد 2 پرو و هدفون iQOO TWS 1i عرضه کند. البته اکنون پیش فروش همه این محصولات در چین آغاز شده است.


بیشتر بخوانید:


مشخصات آیکو نئو 9 اس پرو پلاس

انتظار می‌رود آیکو نئو 9 اس پرو پلاس از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام استفاده کند. درحالی که در نئو اس پرو از تراشه دایمنسیتی 9300+ استفاده شده بود. از دیگر تفاوت‌های مدل پرو و پرو پلاس می‌توان به باتری قوی‌تر 5500 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد که یک شارژ سیمی 120 واتی از آن پشتیبانی می‌کند.

مشخصات آیکو نئو 9 اس پرو پلاس
رنگبندی آیکو نئو 9 اس پرو پلاس

گوشی جدید آیکو دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی درقاب پشتی بوده که از جنس شیشه است و تنها 7.99 میلی متر ضخامت خواهد داشت. تمامی این مشخصات را آیکو رسما تائید کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره رنگبندی آیکو نئو 9 اس پروپلاس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر