coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

طراحی تبلت مجیک پد 2 قبل از عرضه در 12 ژوئیه مشخص شد

آنر قصد دارد سری جدید گوشی‌های تاشوی خود یعنی آنر مجیک V3 را در تاریخ 12 ژوئیه  در چین معرفی کند. در جریان این رویداد لپ‌تاپ مجیک بوک Air 15 و تبلت مجیک پد 2 نیز رونمایی خواهند شد.اکنون با نزدیک شدن به این رویداد، آنر برخی از مشخصات تبلت مجیک پد 2 را تائید کرده است. تصاویر منتشر شده سه رنگ مشکی ،سفید و آبی را نشان می‌دهند.


بیشتر بخوانید:


مشخصات تبلت مجیک پد 2

IMAX Enhanced ذکر شده در پشت دستگاه نوید قابلیت HDR، ارائه جزئیات بیشتر، هایلایت‌های روشن‌تر و طیف رنگ گسترده تر برای تجربه تماشای سینمایی بیشتر را می‌دهد. عدم وجود نقاط تماس فلزی در دستگاه نشان می دهد که دستگاه ممکن است اتصال صفحه کلید را از طریق بلوتوث ارائه دهد.

ماژول دوربین گرد تبلت مجیک پد 2  دارای یک دوربین تکی و یک فلاش LED است. حاشیه‌های باریکی هم صفحه نمایش 12.3 اینچی این دستگاه را احاطه کرده است.

مشخصات تبلت مجیک پد 2

به گفته Tipster DCS، آنر MagicPad 2  دارای یک پنل OLED 12.3 اینچی است که وضوح 3K، نرخ تازه‌سازی 144 هرتز و کاهش نور محافظ چشم با فرکانس فوق‌العاده بالا را ارائه می‌دهد. طبق اطلاعاتی که قبلا اعلام شده، این دستگاه به چیپست اسنپدراگون 8s نسل 3 مجهز خواهد شد.

نسخه برتر مجیک پد 2، از 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی استفاده می‌کند. متاسفانه هنوز اطلاعاتی در مورد دوربین، باتری یا قابلیت شارژ دستگاه ارائه نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تبلت مجیک پد 2 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر