coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

وان پلاس نورد 4 در 16 ژوئیه رونمایی می‌شود [+ مشخصات فنی]

وان پلاس با انتشار دعوتنامه‌ای از برگزاری یک رویداد جدید در میلان خبر داده است. احتمالا در جریان این رویداد از وان پلاس نورد 4 هم رونمایی خواهد شد.وان پلاس در متن دعوت نامه‌اش نوشته: «برخی می‌گویند در عصر 5G ساختن گوشی هوشمندی با استحکام، پیچیدگی و کیفیت بادوام فلز غیرممکن است. ما می‌گوییم هرگز.» جالب اینجاست که این متن برروی یک شی فلزی حک شده است. بهرحال این رویداد در تاریخ 16 ژوئیه در میلان ایتالیا برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:


مشخصات وان پلاس نورد 4

در نهایت وان پلاس Nord 4 نیزبه همین مناسبت رسمی می‌شود. شایعه شده که گوشی جدیدی که در گزارش‌های جدید به آن اشاره شده، به عنوان یک نسخه تغییر نام یافته از وان پلاس Ace 3V که اخیرا در چین عرضه شده، وارد بازارهای بین‌المللی خواهد شد.

اگر اینطور باشد باید با صفحه نمایش لمسی 1240×2772 AMOLED 6.74 اینچی با نرخ رفرش 120 هرتز و حداکثر روشنایی 2150 نیت، پردازنده اسنپدراگون 7+ نسل 3، 12/16 گیگابایت رم، 256/512 گیگابایت حافظه داخلی U0F عرضه شود.

مشخصات وان پلاس نورد 4
مشخصات وان پلاس نورد 4

دوربین پشتی هم یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، 8 مگاپیکسل فوق عریض، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی بوده که یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی به پشتوانه شارژ سیمی 100 واتی آن را تامین می‌کند. این گوشی از روز اول اندروید 14 با OxygenOS 14 را اجرا خواهد کرد.

در کنار وان پلاس نورد 4 احتمالا شاهد رونمایی از وان پلاس واچ 2R خواهیم بود. این دستگاه اخیرا با نام وان پلاس واچ 2 رسما در چین عرضه شده اما طراحی متفاوت آن باعث شد نسخه بین‌المللی نام دیگری داشته باشد و احتمالا هم کمی مقرون به صرفه‌تر از نسخه چینی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره وان پلاس نورد4 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر