coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

طراحی ریلمی جی تی 6 (Realme GT 6) با کسب گواهی TENAA لو رفت [+ مشخصات کامل]

طراحی ریلمی جی تی 6 با تصاویری که در پلتفرم صدور گواهی TENAA منتشر شد، پیش از عرضه رسمی، لو رفته است. در این وب‌سایت، مشخصات کامل این گوشی نیز فاش شده است.

ماه گذشته شرکت ریلمی از گوشی Realme GT 6 با تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 کوالکام و صفحه نمایش خمیده در بازارهای جهانی رونمایی کرد. اکنون، این برند در حال آماده شدن برای عرضه ریلمی GT 6 در تاریخ 9 جولای در بازار چین است. نسخه چینی این دستگاه با نسخه جهانی کمی متفاوت است؛ برای مثال با صفحه نمایش تخت هم طراحی متفاوتی دارد و با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 عملکرد متفاوتی نیز خواهد داشت. حال، پیش از عرضه رسمی، این دستگاه با شماره مدل RMX3800، تاییدیه پلتفرم صدور گواهی TENAA چین را دریافت کرده است. این پلتفرم، مشخصات و تصاویر کامل این گوشی را در دید عموم قرار داده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


طراحی ریلمی جی تی 6

تصاویر ریلمی GT 6 نشان می‌دهد که این گوشی از یک صفحه نمایش تخت AMOLED در پنل جلویی برخوردار خواهد بود. این برند، صفحه نمایش تخت را با یک قاب فلزی جفت می‌کند و زیبایی دستگاه را بالاتر می‌برد. در پنل پشتی گوشی نیز یک ماژول دوربین مستطیلی شکل به چشم می‌خورد که یک دوربین دوگانه و یک فلاش LED حلقه‌ای را در خود جای داده است.

طراحی ریلمی جی تی 6
Realme GT 6

مشخصات ریلمی جی تی 6

طبق اطلاعات موجود در مرجع صدور گواهی TENAA، گوشی Realme GT 6 دارای یک صفحه نمایش تخت آمولد با اندازه 6.78 اینچ و وضوح 280 در 1264 پیکسل خواهد بود. طبق گزارش‌ها، این صفحه نمایش BOE S1+ از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و حداکثر روشنایی ۶۰۰۰ نیتی پشتیبانی می‌کند و یک اسکنر اثر انگشت را برای امنیت بیشتر کاربران در خود جای می‌دهد.

طراحی ریلمی جی تی 6

این گوشی با تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام به همراه 8 گیگابایت / 12 گیگابایت / 16 گیگابایت / 24 گیگابایت رم و 128 گیگابایت / 256 گیگابایت / 512 گیگابایت / 1 ترابایت حافظه داخلی وارد بازار چین خواهد شد. علاوه بر این، ریلمی قبلا تایید کرده که منبع تغذیه این گوشی یک باتری 5800 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 120 واتی خواهد بود.

سیستم دوربین ریلمی GT 6 شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه یک لنز 8 مگاپیکسلی (احتمالا برای عکس‌های فوق عریض) در پنل پشت و یک دوربین 16 مگاپیکسلی در پنل جلو می‌شود. گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که در دوربین اصلی از لنز سونی IMX890 استفاده خواهد شد. ابعاد و وزن این گوشی نیز به ترتیب برابر 162.02 در 76.07 در 8.43 میلی‌متر و 206.7 گرم است. تصویری که در بالا قرار گرفته، نسخه Moon Exploration ریلمی جی تی 6 را نشان می‌دهد که دارای پشتی شیشه‌ای و فریم وسط آلومینیومی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره طراحی ریلمی جی تی 6 و مشخصات آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر