coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

رد مجیک 9S پرو و رد مجیک 9S پرو پلاس رسما معرفی شدند [+ قیمت و مشخصات فنی]

دو گوشی جدید رد مجیک 9S پرو و رد مجیک 9S پرو پلاس آمده‌اند تا با هوش مصنوعی، دنیای گوشی‌های گیمینگ را زیر و رو کنند. برای آگاهی از مشخصات این دو دستگاه در ادامه با ما همراه باشید.

برند Red Magic که در جهان با گوشی‌های گیمینگ قدرتمندش شناخته می‌شود، دو محصول جدید را با نام‌های Red Magic 9S Pro و Red Magic 9S Pro Plus روانه بازار کرده است. هدف از عرضه این دو گوشی جدید، بهبود تجربه بازی‌های موبایلی با مشخصات درجه یک و قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی بوده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات رد مجیک 9S پرو و رد مجیک 9S پرو پلاس

قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برای بهبود تجربه بازی

همان‌طور که گفته شد، هدف برند رد مجیک از توسعه سری رد مجیک 9S پرو بهبود تجربه بازی‌های موبایلی با یک فضای بازی ارتقا یافته و قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی بوده است. تمام این قابلیت‌های جدید در سیستم عامل REDMAGIC 9.5 (بر اساس اندروید 14) بارگذاری شده‌اند.

رد مجیک 9S پرو
Red Magic 9S Pro

از برجسته‌ترین و مهم‌ترین این ویژگی‌ها می‌توان به Smart Navigator اشاره کرد که پیشنهادات لازم را در حین انجام بازی‌های محبوب در اختیار کاربران قرار می‌دهد و حتی برای راحتی بازیکنان و افزایش سرعت پاسخدهی از تایپ صوتی پشتیبانی می‌کند. برای افرادی که دوست دارند از کنترل‌های سفارشی استفاده کنند، AI Trigger در نظر گرفته شده که به گیمرها اجازه می‌دهد تا عملکردهای شخصی‌سازی شده را برای دکمه‌ها تنظیم کنند. علاوه بر این، این قابلیت به دستگاه کمک می‌کند تا به طور خودکار حرکات را بر اساس سبک بازی شما تشخیص داده و اجرا کند.

Sound Recognition یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجهی است که به طور خودکار صداهای درون بازی را شناسایی می‌کند تا به تصمیم‌گیری در حین بازی کمک کند. قابلیت REDMAGIC Moments با ثبت و ویرایش اسکرین‌شات‌ و کلیپ‌ در حین بازی، تولید محتوا را آسان می‌کند و حتی می‌تواند تصاویر زیبایی را برای والپیپر صفحه لابی بازی شما خلق کند.

دستیار هوش مصنوعی نیز ارتقاء بزرگی را دریافت کرده و اکنون از عملکردهای صوتی و صفحه نمایش پویا با تم بازی پشتیبانی می‌کند. به طور کلی، پاسخ‌های هوش مصنوعی در حین اجرای بازی‌ها دقیق‌تر شده و در نتیجه تجربه بازی یکپارچه‌تر و لذت‌بخش‌تر شده است. REDMAGIC Cube نیز به عنوان یک هاب درون بازی عمل می‌کند و ابزارهای هوش مصنوعی مختلفی مانند ویرایش عکس، ایجاد کاغذ دیواری و دستیار متن را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد.

نمایشگر و دوربین

سری رد مجیک 9S Pro دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی OLED با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 960 هرتزی است. این نمایشگر به لطف حداکثر روشنایی 1600 نیتی، رنگ‌های روشن و دید واضحی را حتی در فضای باز و زیر نور خورشید ارائه می‌دهد. علاوه بر این، فناوری روشنایی این دو گوشی، فشار روی چشم کاربران در طول بازی‌های طولانی را کاهش می‌دهد.

رد مجیک 9S پرو

تنظیمات دوربین در پنل پشتی شامل سه لنز می‌شود؛ یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (Samsung GN5)، یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی (Samsung JN1) و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی (GigaDevice GC02M1). در پنل جلو نیز یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی در زیر نمایشگر تعبیه شده است.

سخت افزار و عملکرد

هر دو گوشی رد مجیک 9S Pro و رد مجیک 9S Pro+ به یک نسخه اورکلاک شده از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام (نسخه Leading Version) مجهز شده‌اند. این پردازنده از قدرت فوق العاده‌ای برای اجرای بازی‌های سخت و سنگین برخوردار است و هیچ جوره کم نمی‌آورد.

رد مجیک 9S پرو

در هر دو گوشی، پردازنده با حداکثر 24 گیگابایت رم از نوع LPDDR5X و 1 ترابایت (از 256 گیگابایت شروع می‌شود) حافظه داخلی از نوع UFS 4.0 جفت شده که به انجام وظایف چندگانه به صورت روان و پردازش سریع داده‌ها کمک می‌کند. فضای ذخیره سازی نیز به گونه‌ای است که کاربران می‌توانند بدون هیچ نگرانی بازی‌های دلخواه خود را نصب کنند.

سیستم خنک‌کننده

برای خنک نگه داشتن گوشی در طول بازی‌های طولانی، سری Red Magic 9S Pro به سیستم خنک‌کننده ICE 13.5 مجهز شده است. این سیستم از یک محفظه بخار تک لایه 10182 میلی‌متر مربعی، یک فن با سرعت بالا 22000 دور در دقیقه و یک ژل خنک کننده جدید تشکیل شده است. تمام این موارد به حفظ پایداری و عملکرد گوشی بدون گرم شدن بیش از حد کمک می‌کنند.

رد مجیک 9S پرو

باتری و سرعت شارژ

دو دستگاه حاضر در سری رد مجیک 9 اس پرو در بیشتر بخش‌ها مشابه یکدیگر هستند، اما در بخش شارژدهی کمی از یکدیگر فاصله می‌گیرند. مدل پرو این سری دارای یک باتری 6500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 80 واتی است، در حالی که مدل پرو پلاس از یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 165 واتی تغذیه می‌کند.

قیمت رد مجیک 9S پرو و رد مجیک 9S پرو پلاس

سری Red Magic 9S Pro در مدل‌های مختلف با پیکربندی‌ها و قیمت‌های متفاوت به بازار عرضه می‌شود. نحوه قیمت‌گذاری این سری در بازار چین به شرح زیر است:

رد مجیک 9 اس پرو

(رنگ شفاف نقره‌ای و مشکی)

  • نسخه 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 4999 یوان (معادل 687 دلار آمریکا)
  • نسخه 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 5399 یوان (معادل 742 دلار آمریکا)

(رنگ مشکی و سفید)

  • نسخه 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 4799 یوان (معادل 660 دلار آمریکا)
  • نسخه 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 5199 یوان (معادل 715 دلار آمریکا)

رد مجیک 9 اس پرو پلاس

(رنگ مشکی و سفید)

  • نسخه 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 5799 یوان (معادل 797 دلار آمریکا)

(رنگ شفاف نقره‌ای و مشکی)

  • نسخه 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 5999 یوان (معادل 825 دلار آمریکا)
  • نسخه 24 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی با قیمت 6999 یوان (معادل 962 دلار آمریکا)

Red Magic 9S Pro و Red Magic 9S Pro+ از تاریخ 9 جولای 2024 برای خرید در چین در دسترس خواهند بود. انتظار می‌رود که نسخه بین المللی Red Magic 9S Pro در تاریخ 16 جولای 2024 معرفی شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره دو گوشی رد مجیک 9S پرو و رد مجیک 9S پرو پلاس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر